سرپرست معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: سهمیه لاستیک آذربایجان‌غربی ۴۸ هزار و ۲۸۲ حلقه بوده که ۱۰۰ درصد این سهمیه وصول شده است.
کد خبر: ۷۵۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷ 29 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  اسد درویشی  با اشاره به اینکه سال گذشته با بالا رفتن قیمت لاستیک و در ادامه اعتراض رانندگان مقرر شد تا لاستیک به صورت سهمیه‌ای در اختیار رانندگان قرار بگیرد، اظهار کرد: برای این منظور سهمیه لاستیک آذربایجان‌غربی ۴۸ هزار و ۲۸۲ حلقه بوده که ۱۰۰ درصد این سهمیه وصول شده است.

وی افزود: این لاستیک‌ها در سه سهم بین رانندگان ناوگان برون‌شهری توسط اداره‌‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ناوگان درون‌شهری توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و ناوگان حمل سوخت توسط شرکت نفت آذربایجان‌غربی توزیع شده است.

سرپرست معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: سهمه ناوگان برون‌شهری ۳۴ هزار و ۹۰۸ حلقه لاستیک، سهمیه ناوگان درون‌شهری ۶ هزار و ۹۲۸ حلقه و سهمیه ناوگان حامل سوخت ۲ هزار و ۲۶ حلقه بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از سهمیه توزیع لاستیک، متعلق به واحدهای تولیدی خودروهای سنیگن در سطح استان بوده است، عنوان کرد: سهمیه بخش تولید که به واحدهای تولیدی استان تخصیص داده شده نیز چهار هزار و ۴۲۰ حلقه لاستیک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار