کارخانه بلوک‌های سبک گازی ملایر با حضور استاندار همدان و با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیون دلار افتتاح شد.
کد خبر: ۷۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 10 August 2015
کارخانه بلوک‌های سبک گازی ملایر با حضور استاندار همدان و با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیون دلار افتتاح شد.

به گزارش تسنیم؛رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان  در آیین افتتاح پروژه کارخانه بلوک سبک ملایر اظهار داشت: امروز شاهد کلنگ‌زنی یکی دیگر از طرح‌های همایش بزرگ سرمایه گذاری استان هستیم.

حمیدرضا متین افزود: علاوه بر این طرح طرح‌های بسیاری نیز با حمایت و پی‌گیری استاندار با حضدر هیأت دولت در همدان کلنگ‌زنی می‌شود که امیدواریم جهش اقتصادی که قول آن را در ابتدای ورود استاندار داده بودیم با این موارد به مرحله ظهور برسانیم.

حسین محمد حواس سرمایه‌گذار عراقی این پروژه نیز گفت: چندین سال است با توجه به علایق مشترک تصمیم به ایجاد کارخانه بلوک در ایران گرفتیم تا ضمن ایجاد اشتغال در ایران بازار بلوک عراق را که در دست عربستان است نیز در دست بگیرد.

مدیر عامل شرکت تولید بلوک‌های سبک اتحاد بین الملل حواس سازه نیز در این مراسم ضمن تشکر از استاندار همدان برای تسهیل کارهای مربوط به ورود سرمایه‌گذاران گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵میلیون دلار با حضور سرمایه‌گذارانی از عراق که حدود ۷۰ درصد سرمایه این پروژه را به ایران می‌آورند احداث می‌شود.

علی یوسفوند با بیان اینکه امیدواریم در یک سال آینده پروژه را به بهره‌برداری برسانیم، افزود: پیش از شروع کار عمرانی برای خرید تجهیزات با کشورهای آلمان و چین قرارداد بسته‌ایم، همچنین وارد مذاکره شده‌ایم که ۵۰ درصد تجهیزات مربوط در ایران ساخته ‌شود و امیدواریم بتوانیم از صنعت جمهوری اسلامی نیز در این پروژه استفاده لازم را ببریم.

وی تصریح کرد: با استقبال خوب از سرمایه‌گذاران عراقی در استان امیدوار هستیم بتوانیم سرمایه‌گذاران دیگری را نیز به سمت سرمایه‌گذاری در همدان هدایت کنیم.

یوسفی بیان کرد: با توجه به اینکه مواد اولیه مورد نیاز برای این پروژه سلیس، سیمان و آهک است خواستار این هستیم که با توجه به تولید روزانه ما که ۱۵۰۰متر مکعب بلوک است و به ۵۰۰ کیلو سلیس نیاز دارد فکری به حال این ماده اولیه و مهم داشته باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار