معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت:سرمایه اجتماعی کشور مرهون تلاشهای معلمان است.
کد خبر: ۷۴۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶ 04 May 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی علی مصطفوی در سی وپنجمین مراسم نکوداشت مقام معلم که در سالن اجتماعات اداره برق استان برگزار شد افزود: معلمان می توانند نگرش فکری قشر جوان را تغییر داده و طرز فکر و آینده آن ها را رقم زنند.
 
وی باتاکید بر اینکه توجه به ارزش ها وهنجار های اجتماعی هر جامعه توسط معلمان رخ می دهد اظهار کرد: گاهی فرهنگ های یک جامعه در تعامل باهم هستند زمانی یک کشور دارای فرهنگ پویا است که تولید علم داشته باشد و تولید علم در سایه تلاش معلمان است.
 
مصطفوی یاد آور شد: دنیا همه روزه شاهد تکنولوژی جدید است و برای اینکه از علم روز دنیا عقب نمانیم باید تلاش خود را دوچندان کنیم.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب پویا است و درهمه زمینه ها تداوم ونشاط دارد؛ جوانان باید بنابه فرموده مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب از چهل سال اول انقلاب تجربه کسب کرده و در گام دوم که متعلق به جوانان است بهره گیرند.
 
وی بااشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری ادامه داد: با حفظ امانت داری، بی طرفی و مشارکت حداکثری مردم امسال شاهد برگزاری پرشکوه انتخابات خواهیم بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار