رئیس اداره نهضت سوادآموزی ملایر از اجرای بیش از ۲۰ برنامه مختلف همزمان با هفته نهضت سوادآموزی در ملایر خبر داد و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه آثار سوادآموزان، تجلیل از آموزش‌دهندگان موفق و چهره‌های موفق سوادآموزی از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.
کد خبر: ۶۹۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ 24 December 2018
مرتضی مرادی‌تبار گفت: امسال ۵۷۰ سوادآموز زیر پوشش نهضت سوادآموزی ملایر قرار گرفتند.

به گزارش فارس، مرادی‌تبار با اشاره به هفته نهضت سوادآموزی اظهار کرد: نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی (ره) هفتم دی ماه سال ۱۳۵۸ تشکیل شد.

وی نهضت سوادآموزی را یکی از پرافتخارترین نهاد‌هایی دانست که پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات قابل توجهی را به کشور ارائه کرده است.

رئیس اداره نهضت سوادآموزی ملایر ضمن تبریک هفته سواد آموزی به آموزش‌دهندگان این حوزه گفت: در حال حاضر ۵۷۰ نفر در این شهرستان زیر پوشش آموزش نهضت سوادآموزی هستند.

وی با اشاره به اینکه هدف نهضت سوادآموزی پیگیری و جذب افراد بازمانده از تحصیل و انسداد مبادی بی‌سوادی است افزود: امسال ۷۰ درصد حجم ابلاغی از طرف استان در شهرستان ملایر زیر پوشش قرار گرفته و تلاش برای جذب حداکثری سهمیه ابلاغی ادامه دارد.

مرادی‌تبار با اشاره به برنامه‌های هفته سوادآموزی تأکید کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها سوق دادن افراد به سمت سوادآموزی، اهمیت سواد، ضرورت سوادآموزی و جذب حداکثری سوادآموزان اجرایی خواهد بود.

رئیس اداره نهضت سواد آموزی ملایر خاطرنشان کرد: دیدار با مسوولان شهرستان، سرکشی از خانواده معظم شهدا و برگزاری مسابقه انشاءنویسی از دیگر برنامه‌های این هفته در شهرستان ملایر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار