سرپرست هیات اسکواش قم گفت: تاخیر بسیار زیاد اداره کل ورزش و جوانان در تامین هزینه ورودی تیم اسکواش بانوان قم در لیگ دسته یک موجب شده است تا حضور این تیم در لیگ با تردید مواجه باشد.
کد خبر: ۶۷۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ 29 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، نیره سادات حسینی افزود: با وجود این که اداره کل ورزش و جوانان قم یکی از مشوق های اصلی برای ثبت نام تیم اسکواش قم در لیگ دسته یک بانوان کشور بود ولی تاخیر بسیار در تامین هزینه 20 میلیون ریالی ورودی این مسابقات، موجب تردید این هیات ورزشی برای شرکت در این لیگ شده است.

وی با بیان این که احتمال انصراف این تیم برای حضور در مسابقات لیگ با نزدیک شدن به روزهای پایانی ثبت نام و تامین نشدن هزینه ورودی این رقابت ها به شدت افزایش یافته است، ادامه داد: با توجه به نوع حمایت مالی از حضور این تیم در لیگ دسته یک، با مشورتی که با چند کارشناس انجام شده است، پیش بینی می شود که حضور در این لیگ، دیگر نمی تواند اهداف ما برای ارتقای اسکواش بانوان را تامین کند.

سرپرست هیات اسکواش قم تاکید کرد: با توجه به این که تنها پنج تیم از سراسر کشور در لیگ دسته یک اسکواش بانوان شرکت می کنند، حضور در این مسابقات موجب انگیزه بازیکنان و مربیان، افزایش تعاملات ورزشی اسکواش قم با سایر استان ها و تحول در این رشته ورزشی می شد که تحقق این اهداف در گرو داشتن حمایت مالی است.

وی افزود: با توجه به این که در برگزاری این مسابقات تلاش شده تا حداکثر صرفه جویی انجام شود و حتی بازیکنان نیز علاقه مند هستند که برخی هزینه های این رقابت ها را تامین کنند ولی نداشتن حامی مالی به سرعت خود را در نتایج رقابت ها نشان داده و قرار گرفتن در انتهای جدول تمام انگیزه ها و اهداف را از بین می برد.

هم اکنون 40 ورزشکار در رشته ورزشی اسکواش در بخش بانوان فعالیت می کنند که 25 تن از آنها را دانش آموزان زیر 15 سال می باشند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار