با كسب سومين پيروزي متوالي رقم خورد
افشيد قم با كسب سومين پيروزي متوالي در ليگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌هاي كشور خود را به عنوان يكي از مدعيان كسب مقام قهرماني اين رقابت‌ها مطرح كرد.
کد خبر: ۶۷۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۹ 28 October 2018

به گزارش تابناک قم، سومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های ایران در سال 1397 با یک برد پرگل برای نماینده فوتبال قم همراه بود، تیمی که امسال از صبا به افشید قم تغییر نام داده و پرقدرت‌تر از تمام فصول حضور صبا، در این رقابت‌ها خودنمایی می‌کند.

فوتبالیست‌های نوجوان تیم افشید قم که در نخستین مسابقه خود از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر ایران به دلیل حاضر نشدن تیم شهرداری سقّز سه بر صفر برنده شده و در هفته دوم در قم با نتیجه سه بر یک موفق به شکست تیم طلایی‌پوشان خرم‌آباد شده‌اند، در هفته سوم تیم ارقام تراشه اراک را مغلوب کردند.

فوتبالیست‌های نوجوان، مستعد و آینده‌دار افشید قم به رهبری موسی محمدی مربی خوش‌فکر و با دانش فوتبال قم که مدیرعاملی باشگاه افشید را نیز بر عهده دارد، بعد از دو برد ارزشمند در هفته سوم میهمان تیم ارقام تراشه اراک بودند و بازی باخته در نیمه نخست را به پیروزی پرگل در پایان 90 دقیقه عوض کرد.

تیم نوجوانان افشید قم در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در زمین حریف عملکرد قابل قبول و درخشانی برابر تیم ارقام تراشه اراک به نمایش گذاشت و با نتیجه جالب توجه پنج بر سه از سد حریف مدعی خود عبور کرد تا با 9 امتیاز صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شود، دیداری که در آن امیر سلیمی دو گل، دانیال محمودی و هومن هوشمند دو گل برای نماینده قم به ثمر رساندند.

شاگردان موسی محمدی در نیمه نخست این دیدار با نتیجه سه بر یک از حریف خود عقب بودند اما در نیمه دوم با نصایح فنی و تاکتیکی این مربی، بازی را در کنترل خود گرفته و با استفاده به موقع و مفید از موقعیت‌های گلزنی، سه امتیاز با ارزش دیگر به اندوخته‌های خود افزودند تا برای نخستین‌ بار قمی‌ها شاهد حضور یک تیم پرقدرت و مدعی در لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار