به مناسبت هفته ناجا؛
سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی قم گفت: طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی در این استان به مناسبت هفته ناجا، از 14 مهرماه جاری به مدت 2 هفته اجرایی می شود.
کد خبر: ۶۶۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 04 October 2018

به گزارش تابناک قم، سرهنگ علی حسن قیصری افزود: مالکان موتورسیکلت هایی که وسیله نقلیه آن ها در پارکینگ های مجاز راهنمایی و رانندگی توقیف شده است، می توانند نسبت به ترخیص وسایل نقلیه خود بدون پرداخت خلافی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: مالکان موتورسیکلت های توقیف شده می توانند با ارائه سند وسیله نقلیه و همچنین اصل قبض توقیفی، وسیله نقلیه خود را ترخیص نمایند.

وی با اشاره به این که ترخیص موتورسیکلت ها نیازی به ارائه گواهینامه ندارد، تاکید کرد: این طرح شامل موتورسیکلت هایی است که صرفا به علت ارتکاب تخلفات رانندگی توسط پلیس راهور متوقف و به پارکینگ هدایت شده است، می باشد و موتورسیکلت هایی که بنا به دستور مقام قضایی توقیف شده، مشمول این طرح نیست.

قیصری ادامه داد: شهروندان می توانند برای اخذ گواهی ترخیص به میدان شهید محلاتی، جنب مرکز تعویض پلاک و سپس با در دست داشتن گواهی ترخیص به پارکینگ موتورسیکلت های توقیفی واقع در ابتدای جاده قم - جعفریه مراجعه نمایند.

بر اساس آخرین آمار، حدود 350 هزار دستگاه موتورسیکلت در استان قم آمد و شد دارد و روزانه به طور متوسط 35 تصادف موتورسیکلت در قم رخ می دهد.

13 تا 19 مهرماه به عنوان هفته ناجا نامگذاری شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
موتور منو تو شهرقم به دلیل چراغ راهنما نداشتن توقیف کردن.معلومه که وقتی بودجه راهنمایی رانندگی به ته میکشه یا روشی برای ازبین بردن آلودگی هواندارن،میفتن به جون مردم الکی موتور توقیف میکنن تا هم جیبشون پر شه هم آلودگی هوا کمتر شه.خدا ازشون نگذره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار