رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: همدان به زودی میزبان 50 نفر از مستندسازان برجسته کشور خواهد بود.
کد خبر: ۶۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 24 July 2015

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: همدان به زودی میزبان 50 نفر از مستندسازان برجسته کشور خواهد بود.

به گزارش فارس؛ریحان سروش‌مقدم در نشست هم‎اندیشی سازمان‌های مردم‎نهاد جوانان با اشاره به ظرفیت سمن‌های جوانان اظهار کرد: سمن‌ها دارای روحیه کار جمعی هستند و می‌توانند نقش اساسی در توسعه استان داشته باشند به همین دلیل باید در برنامه حضور بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه در یک سال اخیر از سمن‌ها برای پیشبرد امور استفاده کردیم و نتیجه گرفتیم، گفت: در بحث توسعه گردشگری از ظرفیت سمن‌ها استفاده می‌‎کنیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان اضافه کرد: در بحث گردشگری، همدان باید برای رسیدن به نقطه مطلوب برنامه‌ریزی بیشتری داشته و همه دستگاه‌ها در این زمینه کمک کنند تا بتوانیم به توسعه پایدار برسیم.

وی گفت: کمیته‌های تخصصی گردشگری در حوزه محیط زیست، گردشگری و طبیعت‌گردی تشکیل دادیم و برنامه‌ای ویژه برای فعال کردن کمیته‌های تخصصی داریم.

سروش‌مقدم گفت: باید راه‌های ماندگاری بیشتر گردشگران در همدان را فراهم آوریم و با تقویت زیرساخت‌ها و فعال کردن تورهای گردشگری و مجموعه‌های خصوصی زمینه حضور بیشتر گردشگران و ماندگاری آنها را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: در تعطیلات عید فطر بیش از یک‌ میلیون مسافر و گردشگر به همدان آمده که در کنار نقاط قوت و خدماتی که ارائه شد شاهد بعضی گلایه‌ها هم بودیم که همه دستگاه‌ها باید در رفع آن تلاش کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه فرهنگ سفر باید در بین خانواده‌ها ترویج یابد، گفت: در بحث مسائل اعتباری باید زمینه توسعه فعالیت‌های فرهنگی را با هزینه کم و کیفیت خوب فراهم شود.

وی با بیان اینکه همدان به زودی میزبان 50 نفر از مستندسازان برجسته کشور خواهد بود، ابراز داشت: این یکی از توافقات انجام شده بین استانداری همدان و رئیس سازمان صدا و سیمای کشور است که با هدف معرفی همدان در حال انجام است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار