جشنواره غذا به نفع بیماران سرطانی درشهرستان ملایر برپاشد.
کد خبر: ۶۵۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 11 September 2018
مسئول مجمع خیرین سلامت ملایر با اشاره به برگزاری جشنواره غذا به نفع بیماران سرطانی، گفت: محور‌های این جشنواره شامل تهیه غذا‌های سنتی و سالم، پیش‌غذا، انواع شیرینی و ترشیجات محلی و صنایع دستی و آثار هنری بود.

به گزارش ایسنا، دکتر عباس آذرهمایون در این رابطه افزود: ۲۱ غرفه غذا شامل آش‌های محلی و سالم، انواع دسر و پیش‌غذا، انواع مربا و ترشیجات محلی، ۳ غرفه آثار هنری و صنایع دستی و غرفه مشاوره تغذیه رایگان و تست غربالگری شامل قندخون و فشارخون رایگان در این جشنواره دایر شد.

وی ادامه داد: غرفه "همت والا" برای خیرینی که تمایل به کمک ویژه به بیماران سخت درمان به ویژه بیماران سرطانی داشتند و غرفه اهدای عضو برای ثبت‌نام افرادی که تمایل به دریافت کارت اهدای عضو داشتند نیز برپا شد.

آذرهمایون با بیان اینکه کلیه سود و درآمد حاصله از این جشنواره صرف شیمی‌درمانی و پرتودرمانی بیماران سرطانی می‌شود، خاطرنشان کرد: در غرفه اهدای عضو ۵۰۰ نفر از همشهریان ثبت‌نام کردند و از حدود ۳ هزار نفر تست قندخون و فشارخون رایگان گرفته شد. 

مسئول مجمع خیرین سلامت ملایر با بیان اینکه در این جشنواره به همت خیرین و مردم نوع‌دوست ملایر برای درمان بیماران سرطانی حدود ۵۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد، گفت: این جشنواره طی ۲ روز ۱۵ و ۱۶ شهریورماه در محل پارکینگ بوستان تاریخی سیفیه برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار