مشاور عالی ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به افتخارات ایران پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اشاره و گفت: سرعت پیشرفت علمی ایران ۲۰ برابر متوسط جهانی است و این نشان می‌دهد جمهوری اسلامی توانسته در عرصه‌های علمی و فناوری در ردیف کشور‌های توسعه یافته قرار گیرد.
کد خبر: ۶۵۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 09 September 2018
سردار عامری گفت: ایران پرچمدار مبارزه با تروریست و پاسدار صلح و امنیت در منطقه است.

به گزارش ایسنا، سردار عامری در یادواره شهدای ۱۱ شهریور قراویز و شهدای کوی سعیدیه، با تاکید بر زنده نگهداشتن یادو خاطره شهدا، اظهار داشت: امروز خدمت کردن به خانواده شهدا و زنده نگهداشتن یاد وخاطره شهدا کمتر از کاری که آن‌ها کردند، نیست.

وی افزود: شهدا از جان باارزش خود گذشتند و میراث ارزشمندی را برای ما که همان انقلاب اسلامی است را به ارمغان گذاشتند.

مشاور عالی ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: وظیفه داریم این میراث ارزشمند را پاس بداریم و در تعالی آن بکوشیم و جامعه‌ای مرفه همراه با آبادانی برای مردم بسازیم.

وی بااشاره به مشکلات موجود در جامعه عنوان کرد: امروز ما درگیر مشکلات فراوانی در جامعه هستیم و تلاش می‌کنیم به نوعی این شادی حاصل از دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب برای مردم ما تلخ نشود.

عامری عنوان کرد: امروز دشمنان انقلاب در سراسر دنیا اخرین تلاش‌های خود را می‌کنند تا بتوانند در چهلمین سال پیروزی انقلاب، تمام خاطرات ما را تلخ و مردم را درگیر مشکلات اجتماع کنند، اما آن‌ها کور خوانده اند، زیرا مردم عزیز ما همانند سال‌های بعداز انقلاب به تمام دنیا ثابت خواهند کرد که از این برهه نیز با موفقیت عبور خواهند کرد.

وی تاکید کرد: می توانیم باردیگر از این مشکلات عبور کنیم و جامعه‌ای سراسر امیدوافتخار بسازیم.

مشاور عالی ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: بدانیم که این انقلاب در چهل سالگی خود موفق شده از پس توطئه‌های دشمن به خوبی عبور کند همانگونه که شاهد بودیم در طی سالیان دراز درگیر توطئه‌های فراوانی بودیم که در پرتو هوشمندی و رهبری مقام معظم رهبری به خوبی پیش رو گذاشته ایم.

وی تصریح کرد: دشمنان از همان سال‌های اول انقلاب وعده انحلال انقلاب را داده اند، ولی خوشبختانه کشور ما صفحه‌های پرافتخاری را پشت سر گذاشته است.

عامری عنوان کرد: ملت ما جنگ هشت ساله را باوجود مشکلات فراوان با افتخار طی کرد تاجایی که هشت سال جنگ برای ما به هشت سال دفاع مقدس تبدیل شد.

مشاور عالی ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پاسخ به این سوال که چرا دشمن برروی موضوع هسته‌ای و موشکی ما دست گذاشته است، گفت: دشمنان می‌دانند ایران در پرتوعلم و فناوری قادر خواهد بود به کشوری بزرگ تبدیل شود و برای کشور‌های منطقه، اسلامی و کمتر توسعه یافته به عنوان یک کشور نمونه مطرح شود.

وی تاکید کرد: در قبل از انقلاب از هر ۲۵۰ نفر فقط یک نفر تحصیلات عالیه داشت، ولی اکنون ازهر ۱۲ نفر همه باسواد هستند که اگر این کشور قدرت و توانایی بهره برداری از این نیرو را داشته باشد می‌تواند جزء بهترین کشور‌های مرفه دنیا قرار بگیرد.

عامری تصریح کرد: در دورانی ایران حتی قادر به ساخت یک پل کوچک هم نبود، ولی اکنون در حوزه عمرانی، مهندسی، سدسازی، شبکه‌های ارتباطی، ساخت نیروگاه ها، صنعت نفت و پتروشیمی و ... جزء پیشرفته‌ها هستیم.

وی افزود: دشمنان از ترس پیشرفت روزافزون اسلام در غرب، به دنبال مخدوش کردن چهره اسلام در جهان هستند، زیرا میترسند تعالیم رهایی بخش اسلام، هر انسان جویای معنویت را به خود جذب می‌کند و این توطئه‌های دشمن برای مخدوش کردن نام اسلام، سند افتخاری برای شیعه و انقلاب است.

مشاور عالی ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: جوانان ما برای دفاع از ارزش‌ها و ناموس اسلام، اسناد بزرگی از خود را به جای گذاشتند که در سال‌های آینده سند بزرگی برای حقانیت اسلام خواهد بود.

وی بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی الهام بخش انسان‌های آزاده جهان است.

عامری با بیان اینکه امروز درگیر توطئه‌های جدیدی هستیم، تاکید کرد: فکر نکنید این مشکلات جدید و بزرگ هستند، در سال‌های قبل مشکلات سخت‌تر از این را گذرانده ایم و باید به دنیا ثابت کنیم با سربلندی از این مشکل نیز عبور خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: گمان نکنید که لطف و کرم الهی برای هر ملتی مستمر و باقی است، اگر قدر نعمت و آنچه انقلاب به ما داده را ندانیم دچار مشکل خواهیم شد.

مشاور عالی ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در حال حاضر باید وحدت و انسجام ملی را حفظ کرده، برخدا توکل کنیم و از منافع شخصی، گروهی و حزبی برای رسیدن به منافع ملی عبور کنیم.

وی با تاکید براینکه دشمن شناسی ضرورت جامعه است، تصریح کرد: امروز درگیر عملیات روانی بزرگی توسط دشمن هستیم، زیرا دشمن اخرین تلاش‌های خود را برای زمین زدن انقلاب به کار گرفته است که با پایداری و مقاومت این ترفند را هم از بین خواهیم برد.


عامری تاکید کرد: امروز دولتمردان باید بدانند که صداقت پیشه کنند و قدرت مردم را جدی بگیرند و بدانند ما هرجا بعد از انقلاب از مردم جدا شدیم ضربه خوردیم.

وی افزود: چهل سال ایستادگی کردیم، الان نیز باید اعتماد به نفس داشته باشیم و اهداف خود را به سر منزل مقصود برسانیم.

مشاور عالی ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خطاب به مسئولان گفت: باید جامعه را بسازیم، بدی‌ها و فساد را از خود دور کنیم و بپذیریم که جامعه ما کاستی‌هایی دارد و باید در برابر مردم صداقت پیشه کنیم، وحدت کلمه و همبستگی را تحقق بخشیم، استقامت هوشمندانه داشته باشیم و انقلاب و اسلام را به مردم جهان معرفی کنیم.

وی ادامه داد: شهادت و فرهنگ آن برای جامعه ما سرمایه بزرگی است که با توسل و اتکا به آن راه زیادی را خواهیم رفت و بدانیم اگر راه شهدا را درست طی کنیم حتما پیروز خواهیم شد.

عامری افزود: شهیدان از خودگذشتگی کرده و دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند تا به اهداف بزرگ خود دست یابند و ما وظیفه داریم راه و هدف آن‌ها را بفهمیم.

مشاور عالی ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: کشوری که سرشار از خاطرات شهیدان است و پرچم سبز ولیعصر (عج) را دارد و بچه‌های آن با یاد و نام امام حسین (ع) بزرگ می‌شوند و پرچم سرخ حسین را در منظر خود می‌بینند، همواره پیروز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار