رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف ۶ راس گاو فاقد مجوز و قاچاق در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰ 06 September 2018
سرهنگ رضا زارعی از کشف ۱۷۳ جفت کفش و ۲۹۹ ثوب البسه و کیف قاچاق به ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیون ریال در ۲ محموله در این استان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ زارعی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه سواری تیبا و یک دستگاه پراید حامل مقادیری کالای قاچاق از یکی از استان‌های غربی به مقصد تهران قصد عبور از محور‌های مواصلاتی استان همدان را دارند، موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ضمن هماهنگی با مقام قضایی و تشدید اقدامات کنترلی در ایستگاه بازرسی شهید زارعی و محور‌های فرعی مواصلاتی توسط ماموران، خودروی تیبا در حال عبور از ایستگاه بازرسی شهید زارعی شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ زارعی ادامه داد: طی بازرسی از این خودرو، ۷۸ جفت کفش، ۳ عدد کیف زنانه و ۲۱۷ ثوپ انواع البسه به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی اظهار داشت: خودروی دوم (پراید) نیز دقایقی بعد شناسایی و در بازرسی از آن، ۹۵ جفت کفش و ۷۹ ثوپ انواع البسه خارجی به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال در مجموع (به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال) کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: برای هر ۲ متهم پرونده مقدماتی تشکیل و در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

وی گفت: در راستای طرح تشدید اقدامات کنترلی برای مقابله با افزایش قاچاق و خروج غیر مجاز احشام زنده از مرز‌های غربی و جنوبی کشور، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی حین گشت زنی در چهار راه بابک شهر همدان به یک دستگاه کامیونت باری که از شهرستان اراک به مقصد استان‌های غربی کشور در حال حرکت بود مشکوک شدند.

وی افزود: طی بررسی‌ها مشخص شد این کامیون حامل ۶ راس گاو فاقد مجوز و قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره یه اینکه یک نفر متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: از شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار