مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان گفت: سامانه ۱۵۲۳ یاری گر مشترکین روستایی است.
کد خبر: ۶۵۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 06 September 2018
سید مصطفی هاشمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۰۰ مورد گزارش مردمی از طریق این پیام رسان دریافت شده است.

به گزارش مهر، سید هاشمی با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی مرکز جامع تماس و پیشخوان غیر حضوری شرکت آب و فاضلاب روستایی گفت: این مرکز با هدف افزایش رضایتمندی مشترکین، جلوگیری از تردد‌های غیر حضوری، جلوگیری از اتلاف وقت، تسریع در ارائه خدمات و کاهش هزینه‌های مشتری و شرکت وتوجه به خدمات غیر حضوری طراحی شده است.

وی با بیان اینکه این مرکز در حقیقت ایجاد کننده کانال ارتباطی واحد است؛ اظهار کرد: پیش از راه اندازی سامانه ۱۵۲۳ مشترکین مجبور بودند به منظور انتقال مشکلات به صورت حضوری به همکاران این مجموعه مراجعه کنند که در حال حاضراین مشکل مرتفع شده است.

هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر سامانه برای روستا‌های تمام شهرستان‌های استان همدان فعال شده است؛ عنوان کرد:مشترکین می‌توانند از طریق مرکز جامع تماس و پیشخوان غیر حضوری، گزارش نشتی و قطعی آب، بهره برداری از انشعابات غیر مجاز، مشکلات تاسیسات، افت فشار آب، فاضلاب، افزایش کلر زنی وگل آلود بودن آب را به مرکز گزارش و حداقل طی مدت ۳ ساعت و ظرف یک روز پس از اعلام حادثه مشکل را از طریق پیمانکاران مرتفع کنند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۰۰ مورد گزارش مردمی بدون تکرار توسط سامانه ۱۵۲۳ دریافت و رسیدگی شده است، گفت:روستا‌های شهرستان همدان و پس از آن رزن بیشترین تعداد تماس را با مرکز داشته اند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان با بیان اینکه این سامانه از اسفند ماه سال ۹۵ به طور رسمی شروع به فعالیت کرد، گفت: مشترکین روستایی می‌توانند ضمن انتقال مشکلات خود خدمات شرکت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

وی توضیح داد: براساس طرح مذکور برای هرشهرستان دو پیمانکار با تیم عملیاتی در نظر گرفته شده که طی ۳ ساعت مشکلات را مرتفع می‌کنند.

وی عنوان کرد: درحال حاضر سامانه ۱۵۲۳ تا ساعت ۲۰ هرشب فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار