مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: قهرمانان بین المللی مشمول طرح حمایت خاص هستند و زمینه‌های لازم برای آماده سازی مطلوب آن‌ها در جهت تداوم افتخارآفرینی‌ها در سطح استان مهیا است.
کد خبر: ۶۵۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 06 September 2018

 

رسول منعم با بیان اینکه قهرمانان و مدال آوران عرصه‌های بین المللی حمایت می‌شوند گفت: توجه جدی به نخبه‌های این عرصه اولویت و هدف مهم دستگاه ورزش است.

به گزارش ایرنا، منعم در آیین تجلیل از فرود ظفری نائب قهرمان ووشو بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی اظهار داشت: قهرمانان و مدال آوران ورزشی هیچ گاه تنها نخواهند بود و دستگاه ورزش استان به صورت مستمر پیگیر امور آن‌ها است.

منعم با تقدیر از مدال آوری فرود ظفری در بازی‌های آسیایی اندونزی گفت: ظفری برای نخستین بار بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کرد و کسب این مدال بسیار با ارزش است.

وی خاطرنشان کرد: ووشو یکی از ورزش‌های مستعد شهرستان نهاوند محسوب می‌شود و سایر ووشوکاران این شهرستان باید از ظفری به عنوان الگوی قهرمانی و مدال آوری تجربه کسب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان افزود: البته ظفری در شروع قهرمانی قرار دارد و سال‌ها می‌تواند در این عرصه مدال آور باشد و باید مورد حمایت همه جانبه قرار گیرد.

منعم یادآور شد: ظفری مسابقات مهمی را در پیش دارد و باید از این پس به فکر مدال آوری در سایر صحنه‌های بین المللی باشد.

در این مراسم از فرود ظفری با اهدای جوایزی تقدیر شد.

فرود ظفری در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم بازی‌های آسیایی پس از برتری برابر «یودی چایادی» از اندونزی، «هوانگ وان کائو» از ویتنام و «گراول نارندر» از هند، در دیدار پایانی با اعمال نظر داوران از «لی منگ فان» ووشوکار چینی شکست خورد تا در نخستین حضورش در بازی‌های آسیایی به نشان نقره دست یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار