سید عبدالرزاق موسوی: ما به مدیرانی در شهرداری و همه اداره ها نیاز داریم که ضمن برخورداری از تخصص در حوزه مدیریتی خود با اصول مدیریت آشنا و در رعایت اخلاق، پایبندی به قانون و امانتداری الگوی مردم باشند، باور کنیم بخش عمده مشکلات امروز جامعه نتیجه عملکرد مدیران است.
کد خبر: ۶۴۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶ 06 August 2018

 

تابناک فارس به نقل از شبستان:سید عبدالرزاق موسوی، عضو شورای اسلامی شهر شیراز امروز (15 مرداد) چهل و هشتمین جلسه علنی این شورای ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در بیان واقعیات جامعه و آگاهی بخشی آن،  تلاش می کنند.

 

وی افزود: در این هفته روزهای مهمی داشته و داریم، سالروز فرمان مشروطیت، روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی، روز خبرنگار، روز جهاد دانشگاهی، شهادت امام محمد تقی (ع) و روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی که باید این روزها را مورد توجه قرار دهیم.

 

موسوی با اشاره به اینکه سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) را تسلیت عرض می‌ کنم، باید مناسبت این روز مورد توجه قرار داد، یادآور شد: باید حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی را مطابق با فرمایشات امام امیرالمومنین علی (ع) مورد اجرا قرار داد.

 

وی با تاکید بر اینکه حضرت امیرالمومنین علی (ع) می فرمایند: «آنچه برای خود دوست داری برای دیگران هم دوست بدار و هر چه برای خود نمی خواهی برای دیگران هم نخواه به کسی ستم مکن چنانکه دوست داری به تو ستم نشود و نیکی کن چنانکه علاقه داری بر تو نیکی شود، آنچه را از غیر خود زشت می دانی از خود نیز زشت بدان»، یادآور شد: این نگاه اسلامی به انسان و حقوق اوست.

 

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز، یکی از مصادیق عملی بزرگداشت مردم را رعایت حقوق و کرامت انسانی آنان، تلاش در برای خدمت رسانی عادلانه، شایسته و متناسب با شان و جایگاه شهروندان دانست و اضافه کرد: نگاه بزرگان ما به انسان و حقوق آنان را در سیره عملی آنان، می توان دریافت.

 

موسوی با اشاره به اینکه انتخاب مدیران شایسته، انسان دوست دانا و با تجربه بخشی از این اقدام است، یادآور شد: ما به مدیرانی در شهرداری و همه اداره ها نیاز داریم که ضمن برخورداری از تخصص در حوزه مدیریتی خود با اصول مدیریت آشنا و در رعایت اخلاق، پایبندی به قانون و امانتداری الگوی مردم باشند، باور کنیم بخش عمده مشکلات امروز جامعه نتیجه عملکرد مدیران است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار