نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت با بیان اینکه مدیران فساد ستیز، مردمی، پاکدست ،ارزشی و خدمت گذار باید زمام امور را در دست گیرند، گفت: باید به دولت فرصت دهیم که مدیران شایسته را به کار گیرد.
کد خبر: ۱۰۰۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ 27 October 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: ابراهیم عزیزی،‌ نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مراسمی به مناسبت هفته وحدت در جمع اهالی شهرک سعدی اظهار کرد: باید منتظر یک نوسازی مدیریتی در دولت سیزدهم باشیم که این امر به تدریج صورت خواهد گرفت.

او با بیان اینکه مدیران فساد ستیز، مردمی، پاکدست ،ارزشی و خدمت گذار باید زمام امور را در دست گیرند، گفت: باید به دولت فرصت دهیم که مدیران شایسته را به کار گیرد.

نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بخش قانون‌گذاری، مجلس یازدهم تمام توان خود را بر حل مشکلات مردم و موضوعات مهم و محوری گذاشته است، بیان کرد: قانون جهش مسکن، مالیات بر خانه های خالی، تسهیل کسب و کار، قانون لغو تحریم ها و غیره در مجلس یازدهم تصویب شده و با اجرای آن می توان امیدوار بود که بخش بسیاری از مشکلات مردم حل و فصل شود.

عزیزی به برخی اقدامات در فارس نیز اشاره کرد و گفت: در فارس چند پروژه بزرگ همچون انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس کلید خورد؛ پروژه ای که نزدیک به ۴۰هزار میلیارد تومان اعتبار می خواهد.

وی اضافه کرد: در این پروژه بزرگ تخصیص آب به فارس، ۲۹۰ میلیون لیتر بود که با رایزنی‌های انجام شده، این میزان را به ۴۰۰ میلیون لیتر رساندیم، یعنی تقریبا ۳ برابر نیاز سالانه شهرستان شیراز که یک کار زیربنایی و مهمی بود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه ریل و راه با رایزنی های انجام شده قطعه یک و دو راه آهن شیراز _ بوشهر به مناقصه رفت و راه آهن شیراز _ گل‌گهر نیز از ماده ۴۸ خارج شد و دوباره به جریان افتاد، ضمن اینکه آزاد راه شیراز_اصفهان تا شش ماهه نخست ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.

گرفتن مجوز ایجاد یک خط انتقال پروپیلن، تعیین تکلیف بیمارستان شماره دو نمازی و جنوب شیراز و... از دیگر اقداماتی بود که عزیزی به آن اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار