لیگ برتر فوتسال امید؛
صعود تیم فوتسال امید سوهان محمد سیمای قم به مرحله نهایی رقابت‌های فوتسال لیگ برتر امید نهایی شد.
کد خبر: ۶۳۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰ 04 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که هنوز یک دور به پایان مرحله گروهی رقابت‌های فوتسال دسته برتر امید باشگاه‌های کشور باقی مانده تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم توانسته صعود خود را به مرحله پایانی قطعی کند.

شاگردان سید وحید غیاثی در تیم امید سوهان محمد سیما روز پنج شنبه در چهارمین مسابقه خود از دور برگشت لیگ برتر فوتسال امید به میزبانی سالن رسول بهروش ساری برابر تیم موعود پیرادل مشهد به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند و همین تساوی برای نهایی شدن صعود سوهان محمد سیما کافی بود.

نماینده قم در آخرین بازی خود باید برابر تیم پرسپولیس خوزستان قرار گیرد که هر نتیجه‌ای در آن خللی در راه صعود تیم سوهان محمد سیمای قم ایچاد نمی‌کند اما پیروزی نماینده استان قم ممکن است به صدرنشینی این تیم کمک کند.

سوهان محمد سیما در دور رفت لیگ برتر فوتسال امید با نام آپکو پارس در رشت صدرنشین شد و سپس در دور برگشت در ساری ابتدا برابر تیم شهروند ساری شکست خورد اما در ادامه پدیده اصفهان را ۳ بر یک و شهرداری رشت را ۴ بر ۲ از پیش رو برداشت و در نهایت با موعود پیرادل مشهد مساوی کرد.

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال امید اوایل پاییز امسال برگزار می‌شود و ۲ تیم برتر گروه‌های ۲ گانه در این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای رقابت می‌کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار