نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی از رایزنی برای ملی شدن روز تویسرکان خبر داد و گفت: ثبت روز تویسرکان در روزشمار سالانه کشور را دنبال می‌کنم.
کد خبر: ۶۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰ 19 July 2015
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی از رایزنی برای ملی شدن روز تویسرکان خبر داد و گفت: ثبت روز تویسرکان در روزشمار سالانه کشور را دنبال می‌کنم.

به گزارش فارس، محمد‌مهدی مفتح درجلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به اینکه تویسرکان از همه ابعاد، دارای توانمندی‌ و ظرفیت‌های زیادی است، اظهار کرد: برای شکوفا شدن توانایی‌های تویسرکان باید از فرصت‌ها به‌‌نحو مطلوب استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته روز پنجم مرداد به عنوان روز تویسرکان تعیین شد، از رایزنی برای ملی شدن روز تویسرکان خبر داد و گفت: به‌طور‌ جدی ثبت روز تویسرکان در روزشمار سالانه کشور را دنبال می‌کنم.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت به مصادف شدن روز تویسرکان با گرامیداشت عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت: مردم ولایی تویسرکان با جان‌فشانی در دفاع از کشور در مقابله با منافقین نقش بسیار ارزنده‌ای را ایفا کردند.

وی با اشاره به اینکه تویسرکان در عملیات مرصاد 38 شهید تقدیم انقلاب کرده، ادامه داد: این مهم انگیزه‌ای برای پیوند روز تویسرکان با رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی دوران دفاع مقدس شد.

مفتح تاکید کرد: همایش روز تویسرکان در پنجم مردادماه منحصر به عملیات مرصاد نیست؛ بلکه فرصتی برای معرفی همه‎جانبه شهرستان بافرهنگ، شهید‌پرور و تلاشگر تویسرکان با هدف توسعه و شکوفایی است.

وی سخنران همایش روز تویسرکان را پرویز فتاح رئیس کمیته امداد عنوان کرد و افزود: فتاح خود یکی از فرماندهان حاضر در عملیات مرصاد بوده است.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت با تاکید بر اینکه فضای شهرستان باید در اجرای همایش روز تویسرکان با روزهای دیگر بسیار متفاوت باشد، افزود: همایش باید در خور شأن تویسرکان برگزار شود.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حمید اصفهانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
از تلاش نماینده محترم تشکر می کنم . من بعنوان یک تویسرکانی که در حال حاضر مقیم شهرستان دیگری هستم خیلی خوشحال شدم . چون تعدادی از این شهدای گرانقدر مرصاد دوستان نزدیک و به قولی بچه محل بودیم و به چشم خودم دیدم چگونه از جان خودشان گذشتند و جلوی دشمن رو گرفتند . یادشان همیشه گرامی
جواد یزدانپرست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
یاد شهید حمزه اقدسی رو گرامی میداریم.از شهدای مرصاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار