شهردار منطقه چهار همدان گفت: پروژه دو و نیم هکتاری بوستان فدک با اعتبار یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در آستانه عید فطر افتتاح و پذیرای مردم و مسافران خواهد بود.
کد خبر: ۶۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 18 July 2015

شهردار منطقه چهار همدان گفت: پروژه دو و نیم هکتاری بوستان فدک با اعتبار یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در آستانه عید فطر افتتاح و پذیرای مردم و مسافران خواهد بود.

به گزارش مهر، محمد قدیمی در مراسم افتتاح بوستان فدک شهر همدان با اشاره به ماموریتی که شورای اسلامی شهر و شهرداری در توسعه فضای سبز شهر هم به لحاظ کمی و هم کیفی برعهده دارند، اظهار داشت: شهرداری در این راستا به منظور افزایش سرانه فضای سبز منطقه چهار همدان در اواخر سال ۹۳ نسبت به احداث این پارک اقدام کرد.

قدیمی با اشاره به مساحت دو و نیم هکتاری این پارک افزود: احداث فاز نخست این مجموعه تا اسفندماه سال گذشته به طول انجامید و ادامه اقدامات در مدت پنج ماه از سوی اکیپ فنی و امانی شهرداری این منطقه دنبال شد.

وی به صرف یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای این پروژه شهری اشاره و عنوان کرد: هزینه فضای سبز ۴۰۰ میلیون تومان و هزینه های عمرانی این پروژه ۴۵۰ میلیون تومان بوده است.

شهردار منطقه چهار همدان به اجرای یک و نیم هکتار فضای سبز و ۱۰ هزار متر مربع پیاده رو سازی در بوستان فدک اشاره و عنوان کرد: کاشت گونه های کم آب بر و دائمی و حذف چمن در این پارک از اقدامات مفیدی بوده که در احداث پارک بر آن تاکید شده است.

قدیمی ادامه داد: سکوهای نشیمن، امکانات بازی برای کودکان و نیز وجود وسایل ورزشی، آلاچیق ها و سرویس بهداشتی از دیگر امکانات رفاهی بوستان فدک است.

وی با تاکید براینکه این پارک در تعطیلات عید سعید فطر پذیرای مسافران خواهد بود، افزود: یک دستگاه پل عابر پیاده که فنداسیون آن نیز اجرا شده بزودی در این محل نصب خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز با بیان اینکه از راه های ایجاد نشاط و شادی در بین مردم خدمت به آنها است، گفت: ساخت پارک ها و فضای تفریحی برای مردم نیز از جلوه های این امر مهم است.

علی اکبر نظری با اشاره به اینکه در اسلام به ایجاد فضای سبز و کاشت درخت بسیار تاکید شده، افزود: باید حفظ و حراست از فضای سبز به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.

وی با دعوت از همه مردم به تلاش برای به افزایش فضای سبز، عنوان کرد: باید این موضوع به یک نهضت تبدیل شود تا در همه جا به خصوص در حواشی و کناره های شهر شاهد بروز این امر باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار