دفتر تسهیلگری و توسعه محلی در روستای الله آباد شهر کرمان امروز به بهره برداری رسید .
کد خبر: ۶۱۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰ 01 June 2018

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در مراسم بهره برداری از این دفتر گفت : افتتاح دفتر تسهیل گری و توسعه محلی در کرمان

این دفاتر به منظور ارتقاء کمی و کیفی سطح زندگی مردم و تغییر چهره فرهنگی و اجتماعی مناطق حاشیه ای / سکونت گاههای غیر رسمی و بافت تاریخی مراکز استانها راه اندازی می شوند .
زهرا موسی پور افزود : به این منظور ۱۰ استان کشور به صورت پایلوت انتخاب و در مرکز هر استان ۱۰ دفتر تسهیل گری و توسعه محلی راه اندازی می شود که برقرار کننده ارتباط بین مردم ساکن محله و ارگانهای دولتی هستند.
وی تاکید کرد : این دفاتر ظرفیتهای محله و توانمندی های ساکنان محله و همچنین نقاط ضعف و ایراد و اشکالات موجود در محلات را شناسایی و با کمک نهادهای مردمی که در محلات تشکیل میشود در جهت حمایت از ساکنان محل گام بر می دارد .
موسی پور افزود: کارشناسانی در این دفاتر حضور دارند که در زمینه شهرسازی / معماری / حقوق / روانشناسی / مردم شناسی و جامعه شناسی به مردم محل خدمات رسانی می کنند .
مدیرکل اجتماعی استانداری همچنین گفت : در مجموع ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار نفر در مناطق حاشیه ای / سکونتگاههای غیر رسمی و بافتهای تاریخی شهر کرمان زیر پوشش ۱۰ دفتر تسهیل گری و توسعه محلی قرار می گیرند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار