رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: در رویکرد جدید این فدراسیون برای ترویج و گسترش 'بسکتبال سه نفره' در محلات و پارک‌های سطح کشور برنامه ریزی تدوین شده و در حال اجراست.
کد خبر: ۶۰۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 09 May 2018
 رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: در رویکرد جدید این فدراسیون برای ترویج و گسترش 'بسکتبال سه نفره' در محلات و پارک‌های سطح کشور برنامه ریزی تدوین شده و در حال اجراست.

به گزارش ایرنا، رامین طباطبایی، در جمع اعضای هیات بسکتبال همدان اظهار کرد: اجرای این طرح مورد تاکید ما برای توسعه در سطح شهر‌های کشور است و انتظار داریم مسئولان در ترویج آن کمک کنند.

وی بیان کرد: این طرح در رشد و اعتلای ورزش بسکتبال و نیز همگانی شدن این ورزش کمک شایانی می‌کند.
 
طباطبایی خاطرنشان کرد: طرح بسکتبال سه نفره در ۲ بخش آقایان و بانوان در سطح کشور در حال انجام است و فدراسیون بر توانمندی همدان در اجرای مطلوب این طرح حساب ویژه‌ای باز کرده است.
 
رئیس فدراسیون بسکتبال کشور افزود: همدان ظرفیت مهمی برای توسعه زیرساخت‌های بسکتبال سه نفره دارد و می‌تواند یکی از استان‌های پیشتاز در این طرح باشد.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون توجه ویژه‌ای به اجرای موفق این طرح دارد، گفت: بسکتبال سه نفره هم اکنون در سطح جهان از جایگاه خوبی برخوردار است و فدراسیون نیز این طرح را جزو اولویت برنامه‌های خود آورده است.

رئیس فدراسیون بسکتبال همچنین با اشاره به اینکه رویکرد فدراسیون جهانی به این رشته درآمدزایی و تجارت است، افزود: برای اینکه بسکتبال در کشور بیشتر شناخته شود و حامیان مالی به سمت این رشته ورزشی سوق پیدا کنند، صدا و سیما باید به پخش مسابقات بسکتبال توجه بیشتری داشته باشد.

طباطبایی با تاکید بر لزوم تیمداری همدان در لیگ برتر بسکتبال کشور، خاطرنشان کرد: همدان دارای جوانان مستعد پرشماری است و انتظار داریم با جذب حامی مالی به لیگ‌های معتبر کشور برسد.

 ۳۰ هیات ورزشی همدان سالن اختصاصی دارند

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این جلسه گفت: هم اینک ۳۰ هیات ورزشی این استان با حمایت‌های صورت گرفته از سوی دستگاه ورزش، سالن اختصاصی دارند.

رسول منعم اظهار کرد: واگذاری مکان‌های ورزشی به هیات‌های فعال و موفق یکی از رویکرد‌های اصلی دستگاه ورزش استان در سال‌های اخیر است.

وی اضافه کرد: همدان در ابتدای رشد و پیشرفت ورزشی خود دارای تنها چند سالن ورزشی بود، اما امروزه شاهد راه اندازی سالن‌های تخصصی ویژه رشته‌های مختلف ورزشی هستیم.

وی ادامه داد: هم اینک فضا‌های ورزشی به صورت عادلانه در اقصی نقاط استان ساخته شده است و با این امکانات مناسب امیدواریم در آینده شاهد شکوفایی بیشتر استعداد‌های ورزشی همدان باشیم.

منعم خاطرنشان کرد: امروزه حتی در دورترین نقاط روستایی نیز مکان‌های ورزشی احداث شده که نشان از توجه به تمامی رشته‌های ورزشی و ایجاد توازن در بین ورزشکاران مستعد در استان دارد.

وی افزود: استان همدان با در اختیار داشتن مجموعه‌های پیشرفته و زیبایی، چون ۱۰ هزار نفری شهید حاجی بابایی مریانج، سالن شش هزار نفری انقلاب همدان، خانه‌های کشتی در شهرستان ها، پیست اسکی و ده‌ها مجموعه دیگر در سطح استان یکی از استان‌های صاحب نام در امر ورزش کشور محسوب می‌شود که توانایی میزبانی مسابقات مختلف ورزشی را داراست.

وی یادآور شد: در سال‌های اخیر دولت تدبیر و امید رویکرد بسیار مناسبی به توسعه ورزش داشته است و در همدان نیز شاهد اقدامات مطلوب در تمامی بخش‌های ورزشی اعم از قهرمانی، همگانی، عمرانی و فرهنگی هستیم.

وی هم چنین با تمجید از عملکرد ورزش بسکتبال همدان گفت: بسکتبال استان در این سال‌های اخیر روند رو به رشدی داشته است و زیرساخت‌های خوبی در بسکتبال همدان در اختیار داریم.

 رئیس هیات بسکتبال همدان ابقا شد

در مجمع انتخاب رئیس هیات بسکتبال همدان که امروز یکشنبه در حضور رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال و رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان همدان و اعضای هیات بسکتبال این استان برگزار شد، پرویز ریحانی با کسب بیشترین رای به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

ریحانی در این انتخابات که محمدکریم اسدی را به عنوان تنها رقیب خود داشت، از مجموع ۱۶ رای ماخوذه موفق به کسب ۱۲ رای شد و اسدی نیز چهار رای به دست آورد.

پرویز ریحانی برای دومین دوره متوالی رئیس هیات بسکتبال همدان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار