رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از اعزام دختران نوجوان دو و میدانی کار قم به مسابقات قهرمانی کشور در کردستان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸ 06 May 2018

به گزارش تابناک قم،علی رضایی اظهار داشت: اعزام دختران دوومیدانی کار قمی به مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در سنندج، تازه‌ترین رویداد دو و میدانی استان قم است و امیدواریم بهار فوق العاده دو و میدانی قم در مسابقات دختران نوجوان در سنندج، موفقیت جدیدی برای استان قم به همراه داشته باشد.

وی افزود: پس از قهرمانی پسران دو و میدانی کار قم در مسابقات جوانان کشور در تهران و نوجوانان کشور در سنندج و کسب یک مدال برنز توسط یک دو و میدانی کار قمی در مسابقات جوانان دختر کشور در تهران، اکنون تیم نوجوانان دختر قم برای حضور در مسابقات کشوری عازم کردستان می‌شود.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: در ماده ۴۰۰ متر با مانع و رله امدادی زهرا رضایی و لیلا خدری برای استان قم به میدان می‌روند که زهرا رضایی همان مدال آور استان قم در مسابقات جوانان کشور است و شانس زیادی دارد که در مسابقات نوجوانان که رده سنی اصلی وی است، نیز مدال خوشرنگی کسب کند.

رضایی بیان داشت: در مواد پرش طول، ۲۰۰ متر و رله امدادی مائده مروتی و سارا قاسمی از استان قم روی پیست می‌روند و در ۱۰۰ متر و ۱۰۰ متر با مانع و همچنین رله امدادی فاطمه سلیمانی نماینده استان قم خواهد بود.

وی عنوان کرد: سمانه برزگر و مریم عزیزی نیز در پرتاب وزنه و پرتاب دیسک برای تیم دو و میدانی نوجوانان دختر قم به میدان می‌روند در حالی که مربیگری این تیم بر عهده سهیلا مولایی است و زهره شهبازی سرپرست تیم اعزامی قم به سنندج است.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: امیدواریم با نگاه مثبت مسئولان در آینده مشکل همیشگی فضای تمرینی برای دختران دو و میدانی کار قمی حل شود تا بتوانیم دختران بیشتری را به سمت دو و میدانی که رشته‌های متنوع و مدال آور است جذب کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار