رنجبرزاده با اشاره به طرح اتصال اسدآباد به خط ریلی کشور اضافه کرد: این طرح با اعتبار اولیه ۱۷۰ میلیارد ریال به زودی شروع می‌شود که در بالابردن مزیت‌های این منطقه برای جذب سرمایه گذاران بسیار موثر است.
کد خبر: ۵۹۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 03 May 2018
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: معاون رئیس جمهوری برای توسعه عمرانی این شهرستان ۷۰ میلیارد ریال اعتبار وعده کرده بود، که به تازگی محقق شد.

به گزارش ایرنا، اکبر رنجبرزاده در آیین تجلیل از شورا‌های اسلامی شهر و روستا در اسدآباد اظهار کرد: این اعتبار به تازگی به شهرستان ابلاغ شده که ۱۵ میلیارد ریال آن برای تکمیل استخرشنای نیمه کاره فرهنگیان، پنج میلیارد ریال برای کمک به ورزش بانوان و همچنین ۱۰ میلیارد ریال برای احداث پل هوایی در شهر اسدآباد با هدف کاهش ترافیک و جلوگیری از تصادفات درون شهری هزینه می‌شود.

وی همچنین به اختصاص ۴۰ میلیارد ریال از اعتبار فوق برای بهسازی روستا‌های اسدآباد خبر داد و گفت: این اعتبار برای اجرای طرح بهسازی روستا‌ها در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد.

رنجبرزاده با اشاره به طرح اتصال اسدآباد به خط ریلی کشور اضافه کرد: این طرح با اعتبار اولیه ۱۷۰ میلیارد ریال به زودی شروع می‌شود که در بالابردن مزیت‌های این منطقه برای جذب سرمایه گذاران بسیار موثر است.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت همچنین به از سرگیری آزاد راه تهران – همدان – کرمانشاه اشاره کرد و افزود: برای ادامه ساخت آزاد راه از مسیر اسدآباد – کنگاور تا کرمانشاه ۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

وی همچنین به حضور یک سرمایه گذار در شهرک صنعتی اسدآباد برای ساخت کارخانه رینگ آلومینیومی خودرو اشاره کرد و گفت: راه اندازی این صنعت می‌تواند اقتصاد شهرستان را متحول کند.

وی در ادامه با تبریک روز شورا گفت: شورا‌های اسلامی زیباترین شکل حکومت مردمی است.

رنجبرزاده به پرهیز از تکروی اعضای شورا تاکید کرد افزود: برآیند تعامل و مشورت اعضای شورا باید رفاه، آسایش مردم و توسعه روستا‌ها باشد.

در این آیین از ۲۵۵ عضو شورای اسلامی شهر و روستا‌های اسدآباد قدردانی شد.

نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در دی ماه سال ۱۳۹۵ در سفر به اسدآباد برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام این شهرستان قول ویژه داده بود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار