مربي ورزش‌هاي رزمي استان قم خبر داد
مربي ورزش‌هاي رزمي استان قم از درخشش و افتخار آفريني همزمان يكي از ورزشكاران شاخص رزمي‌ در كسب افتخار از ميادين كشوري دو فدراسيون ورزش‌هاي رزمي و فدراسيون كونگ‌فو و هنرهاي رزمي خبر داد.
کد خبر: ۵۷۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۹ 08 March 2018

به گزارش تابناک قم، علی یزدی اظهار کرد: منصور حیدری قهرمان وزن 80 کیلوگرم حال حاضر استان قم است که به عنوان یکی از چهره‌های موفق در مسابقات کشوری امسال زیر نظر دو فدراسیون ورزش‌های رزمی و کونگ‌فو به میدان رفته و افتخار آفرینی کرده است.

وی ادامه داد: حیدری عضو کانون فرهنگی و تربیتی حضرت اباذر قم است که از جمله مقام‌های امسال وی می‌توان به کسب مقام نخست، عنوان قهرمانی و نشان طلا از مسابقات انتخابی تیم ملی فدراسیون ورزش‌های رزمی در شهریور ماه سال جاری به میزبانی مازندران اشاره کرد.

مربی ورزش‌های رزمی استان قم افزود: دیگر موفقیت ارزنده و شاخص منصور حیدری در سال جاری به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی مسابقات انتخابی تیم ملی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی اختصاص دارد، رقابت‌هایی که بهمن ماه امسال به میزبانی هیات خوزستان به انجام رسید.

وی یاد آور شد: قهرمانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ سبک AIKIA سومین افتخار ارزنده منصور حیدری در میادین و مسابقات معتبر سال 1396 است، پیکارهایی که در آن چهره‌های شاخص کشور از استان‌های مختلف حضور داشتند و تیر ماه در تهران برگزار شد.

یزدی عنوان کرد: حیدری در مسابقات کشوری با حضور رزمی‌کاران استان‌های مرکزی کشور که آذر ماه سال جاری به میزبانی هیات ورزش‌های رزمی استان قم در سبک کیک بوکسینگ AIKIA به انجام رسید، چهارمین قهرمانی سال جاری خود را با شکست تمامی حریفان به دست آورد و دیگر موفقیت وی به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی وی در مسابقات انتخابی موی‌تای قم در آذر ماه سار جاری باز می‌گردد.

وی تصریح کرد: این‌ها برخی از مقام‌های مهم منصور حیدری است که انصافا عناوین خوبی به شمار می‌رود اما این ورزشکار پرتوان و مستعد در مقابل تمام این مقام‌ها پاداش آنچنانی دریافت نکرده و اطلاع مردم ورزش‌دوست قم از این دستاوردها قطعا دلگرمی خوبی برای وی خواهد بود تا بار دیگر در عرصه ورزش قهرمانی بدرخشد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار