سرمربی تیم موی‌تای بانوان قم خبر داد
سرمربی تیم موی‌تای بانوان هیأت ورزش‌های رزمی استان قم از رقابت 6 عضو این تیم برای کسب عناوین برتر پیکارهای موی‌تای قهرمانی ایران خبر داد.
کد خبر: ۵۷۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 26 February 2018

به گزارش تابناک قم، سمانه سلیمانی اظهار کرد: تیم‌ها و ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات موی‌تای قهرمانی بانوان ایران طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی انجمن موی‌تای به میزبانی هیأت ورزش‌های رزمی استان کرمان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: انجمن موی‌تای این دوره از مسابقات قهرمانی بانوان کشور را به مدت دو روز برنامه‌ریزی کرده و رقابت‌ها با مسوولیت آمنه مومنی و نظارت نایب‌رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان کرمان برگزار می‌‌شود و 6 عضو تیم موی‌تای هیأت قم نیز با حریفان مبارزه می‌کنند.

سرمربی تیم موی‌تای بانوان هیأت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: این دوره از رقابت‌ها ویژه رده سنی بزرگسالان   و در استایل مدی تای برگزار می‌شود و تیم اعزامی هیأت قم با 6 رزمی‌کار در اوزان منهای 45، 48، 51، 54، 67 و 75 کیلوگرم به مصاف حریفان می‌رود.

وی یاد آور شد: در ترکیب این تیم فاطمه سلیمانی در وزن منهای ۴۵ کیلوگرم، مریم داورپناه در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم، معصومه ترابی در وزن منهای ۵۱ کیلوگرم، سحر زارعی در وزن منهای ۵۴ کیلوگرم، فاطمه  فروزنده در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم و ستاره عبدی در وزن به اضافه ۷۵ کیلوگرم عضویت دارند.

سلیمانی که همزمان مسوولیت سرمربیگری و سرپرستی تیم موی‌تای بانوان قم را در این دوره از رقابت‌ها بر عهده دارد، راجع به وضعیت این تیم عنوان کرد: خوشبختانه شرایطی تیم خوب است و تک تک نفرات ما برای حضور موفق در این مسابقات سختی‌های زیادی در تمرینات مستمر تیم پشت‌سر گذاشته‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: هدف این است که با بهترین نتایج و کسب مرغوب‌ترین مدال‌ها به قم بازگردیم، امیدوارم در این مسیر رزمی‌کاران ما با بدشانسی مواجه نشوند، مشکلات داوری نقش‌آفرینی نکند و قرعه‌های خوبی داشته باشیم تا برای ورزش قم افتخارآفرینی کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار