سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام:
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی باتدبیر دکتر ولایتی و دکتر رهبر بر اساس تعهد و تخصص است و باید دانشگاه آزاد اسلامی آیینه نظام و منویات مقام معظم رهبری باشد و برای رسیدن به قله‌های علم و معرفت نیاز به تلاش دوچندان داریم.
کد خبر: ۵۵۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 28 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر محمد میرزایی حیدری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با برشمردن مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: مهم‌ترین مشکلات این دانشگاه بدهی شدید مالی و کاهش شدید دانشجو است.

وی گفت: باید با انضباط مالی هزینه‌های اضافی را کاهش دهیم و رشته‌های جدید و کاربردی‌تر ازجمله رشته‌های پزشکی ، پیراپزشکی و... راه اندازی کنیم.

وی گفت: با توجه به مرزی بودن استان ایلام و هم‌جواری با کشور عراق با 430 کیلومتر مرز مشترک یکی از مشکلات واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نداشتن استان هم‌جوار در نیمی از مرزهای استان است که درصددیم از ظرفیت هم‌جواری با کشور عراق با تأسیس دانشگاه بین‌المللی و جذب دانشجو از کشور عراق استفاده کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: استان ایلام بیشترین مرز مشترک با کشور عراق دارد و از لحاظ فرهنگی ، دینی ، مسائل راهبردی و... با کشور عراق اشتراکات فراوانی داریم و باید بر این اساس برنامه‌ای مشخص برای پتانسیل کشور عراق در حوزه آموزش عالی داشته باشیم قبل از اینکه سایر کشورهای عربی از این پتانسیل استفاده کنند.

دکتر میرزایی حیدری بیان کرد: خطوط قرمز کاری اینجانب مسائل نظام مقدس جمهوری اسلامی ، منویات رهبری و منافع دانشگاه آزاد اسلامی است که در این راستا پیگیری مسائل اقتصادی ، افزایش جذب دانشجو و غافل نبودن از کارهای فرهنگی در اولویت است.

وی بیان کرد : مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی با نگاه فرهنگی و اهمیت به مقوله تعهد و تخصص حرکت می‌کند و در استانی مانند ایلام که خون داده‌اید و هزاران شهید تقدیم انقلاب کرده‌ایم باید در جهت رضای الهی و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.


در این دیدار علاوه بر ریاست دانشگاه ، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان ایلام، هیات رئیسه، جمعی از اساتید و کارکنان واحد ایلام حضور داشتند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار