با پايان رقابت در 11 وزن
نفرات برتر پيكارهاي جودو قهرماني رده سني نونهالان جودو استان قم در پايان رقابت جودوكاران مستعد 11 وزن معرفي و تجليل شدند.
کد خبر: ۵۴۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۲ 31 December 2017

به گزارش تابناک قم، مسابقات انتخابی جودو رده سنی نونهالان قم در حالی به انجام رسید که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش برای برگزاری نخستین دوره رقابت‌های جودو نونهالان ایران برنامه‌ریزی شده و متولدین یازدهم دی ماه سال 1382 تا 1385 مجاز به حضور در این پیکارها هستند و تیمی متشکل از جودوکاران برتر قم راهی این پیکارها می‌شود.

در وزن منهای 27 کیلوگرم این دوره از مسابقات امیرعلی نبی‌گل به مقام قهرمانی دست یافت، امیر اسماعیل‌گل نایب‌قهرمان شد و امیرعلی شاه‌نظری به مقام سوم دست یافت، ضمن اینکه در وزن منهای 30 کیلوگرم به ترتیب محمدرضا آریانی‌اصل، علیرضا سلم‌آبادی و ابوالفضل قاسمی اول تا سوم شدند.

در وزن منهای 34 کیلوگرم محمدحسین ‌شیشه‌گران، محمدحسین اسماعیل‌گل و ابوالفضل قاسمی موفق به کسب مقام‌های برتر شدند و همین عناوین در وزن منهای 38 کیلوگرم به ترتیب به محمدرضا سعیدی، محمدجواد حسین‌خانی و علی سلمان‌پور اختصاص پیدا کرد.

در پایان مسابقات انتخابی وزن منهای 42 کیلوگرم جودو نونهالان قم نیز محمدمهدی اسدی، عرشیا بیگی و ابوالفضل صفری مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند و در وزن منهای 46 کیلوگرم اشکان ایل‌علی‌بیگی، عباس ملکی و مهدی محمدی روی سکوهای برتر رفتند.

در وزن منهای 50 کیلوگرم پیکارهای گزینشی جودو رده سنی نونهالان استان قم، محمدامین نصرتی، محمد صابری و مهدی پورعلی مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در وزن منهای 55 کیلوگرم امیرعلی رضایی، یاسین عرب‌لو و ابوالفضل محرمی مدال گرفتند.

در وزن منهای 60 کیلوگرم این مسابقات جواد محبی، ابوالفضل محبی و احمد نظرزاده، در وزن منهای 66 کیلوگرم محمدرضا هیزجی، علی نجاتی و مهدی فلاح و در وزن منهای 73 کیلوگرم به ترتیب ابوالفضل هاتفی، جواد کریمی و ابوالفضل عیسی‌زاده رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار