فرمانده انتظامی شاهرودخبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از افزایش 6 درصدی کشف انواع سرقت‌ها در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰ 07 October 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدمجتبی اشرفی در بیان آمار عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود در 6 ماه نخست امسال، از کشف قریب به ۲۲ میلیارد ریال کالای قاچاق و افزایش 6 درصدی کشفیات انواع سرقت‌ها و همچنین کاهش 6 درصدی وقوع آن سخن گفت و افزود: در بحث پرونده‌های جرائم نوین فضای مجازی در پلیس فتا نیز ۹۱ درصد از پرونده‌های ورودی خوشبختانه کشف شده است.

وی از انجام ۵۷۳ مورد طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی در تابستان امسال خبر داد و افزود: با هماهنگی تنگاتنگ پلیس و مقامات قضایی خوشبختانه توفیقات بسیار خوبی را در مبارزه با هنجارشکنان و کشف جرائم شاهد هستیم که در بحث جرائم خشن با این اقدامات ۲۶ درصد کاهش را در کارنامه خود داریم.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اعلام ۳۸ هزار تماس برقرار شده با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در شش ماهه ابتدای سال گفت: از این میزان تماس روزانه ۱۶۷ مورد آن عملیاتی شده و مأموران در صحنه حضور پیدا کردند.

اشرفی ارتقای احساس امنیت در جامعه را باعث پیشرفت کشور در عرصه‌های گوناگون دانست و گفت: برای حفظ و ارتقای امنیت، پلیس به‌تنهایی نمی‌تواند در همه زمینه‌ها موفقیت کامل را کسب نماید و برای رسیدن به امنیتی پایدار نیازمند یاری همه مردم هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار