مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از مشارکت بیش از ۲۵ هزار نفر در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷ 11 May 2024

به گزارش تابناک سمنان، محمد طاهریان امروز (۲۲ اردیبهشت ماه) در اختتامیه این جشنواره که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار سمنان و جمعی از برگزیدگان جشنواره برپا شد، اظهار کرد: بیش از ۲۵ هزار و ۸۰۰ نفر از علاقه‌مندان در استان سمنان با ارسال اثر در این رویداد کتابخوانی شرکت کردند. در آیین اختتامیه ۱۷۴ نفر به‌عنوان برگزیدگان بخش‌های مخلف معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی بیان کرد: امسال استان سمنان در بخش ملی، هفت برگزیده کشوری داشت که گویای جایگاه والای فرهنگ کتابخوانی در استان است.

طاهریان با اشاره به انتخاب سمنان به‌عنوان پایتخت کتاب ایران، گفت: استقبال بی‌نظیر مردم استان از این جشنواره گویای این است که انتخاب سمنان به‌عنوان پایتخت کتاب ایران یک انتخاب درست و با مسما بوده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان از معرفی ۴۲ نفر به‌عنوان برگزیدگان استانی بخش خانوادگی خبر داد و اظهار کرد: در بخش چهار گزینه‌ای ۱۶ برگزیده، در بخش پویش کتابخوانی ۴۰ برگزیده استانی، در بخش هنر دیجیتال ۱۵ برگزیده، در بخش سازه ۹ برگزیده، در بخش داستانک ۲ و در بخش شعر ۶ نفر، در بخش تجسمی ۳۲ نفر و در بخش ملی ۷ برگزیده معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی از تعبیه بخش زندانیان در این جشنواره خبر داد و افزود: زندانیان استان بیش از ۴۰۰ اثر را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند که امروز ۱۳ برگزیده این بخش معرفی می‌شوند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار