در شش ماهه اول سال 96 طرح توسعه 83 دستگاه پست هوائی و بهینه سازی 48 ایستگاه هوائی توریع برق در استان سمنان به اجرا درآمده است.
کد خبر: ۵۰۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ 04 October 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، سیدمحمد حسینی نژاد معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با عنوان این مطلب گفت: عملیات احداث 64 هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف زمینی و هوائی، از دیگر اقدامات واحدهای اجرائی این شرکت به شمار می رود.


وی بیان داشت: در راستای پایداری و ارتقای ضریب اطمینان شبکه ، 45 هزار متر خطوط برق رسانی هوائی در استان سمنان اصلاح و بهسازی شده است.


معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به این که تعداد یک هزار و 285 دستگاه سرچراغ جدید روشنائی معابر در سطح استان نصب گردیده افزود: تعویض یک هزار و 857 عدد لامپ سوخته معابر، از جمله فعالیت های صورت گرفته در عرصه خدمات دهی محسوب می شود.


حسینی نژاد اظهار داشت: با جذب بیش از سه هزار مشترک جدید، هم اینک شرکت توزیع برق استان سمنان به 363 هزار مشترک برق خدمات ارائه می نماید.


وی تصریح کرد : برای اجرای طرح های توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی مورد اشاره مبلغ 62 میلیارد و 505 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار