پس از قطع همکاری سهراب بختیاری زاده با صبا در جلسه‌ای اسماعیلی به‌عنوان سکان‌دار صبا معرفی شد.
کد خبر: ۴۷۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹ 03 August 2017
به گزارش تابناک قم، فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به جام آزادگان از روز دوشنبه آغاز می‌شود اما هنوز وضعیت صبای قم در آشفتگی است.

باشگاه صبا در هفته گذشته سهراب بختیاری زاده را به‌عنوان سرمربی خود معرفی کرد تا جایی که دو جلسه تست گیری برگزار شد اما به‌ یک‌باره همه‌ چیز تغییر کرد.

پس از کناره‌گیری نامعلوم بختیاری زاده از هدایت صبا٬ با برگزاری جلسه که با حضور مدیرکل ورزش٬ رئیس هیئت فوتبال و جمعی دیگر برگزار شد اسماعیل اسماعیلی را به‌عنوان سرمربی صبا انتخاب کردند.

پیش از آغاز فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال کشور کاملاً واضح است که صبای قم وضعیتی آشفته دارد و تمام مسئولان استانی و ورزشی نظاره‌گر خوبی برای صبا هستند.

اسماعیلی در حالی جایگزین بختیاری زاده شده که چهره نام آشنایی برای اهالی فوتبال نیست و این موضوع مشخص است که مسئولان باشگاه صبا به هر گزینه به‌جز گزینه‌های بومی اعتماد می‌کنند اما این مربی پیش از این سه سال سابقه سرمربیگری گروه‌های فوتبال نساجی مازندران و سایپای شمال در لیگ آزادگان را در کارنامه دارد.

بر اساس قرعه‌کشی انجام‌شده از سوی سازمان لیگ کشور صبا در هفته نخست جام آزادگان در اراک به مصاف آلمینیوم این شهر خواهند رفت در حالی این تیم هنوز وضعیت مشخصی ندارد.

برخی خبرها از باشگاه صبا به گوش می‌رسد که رضا کشوری فرد مدیر عامل این تیم قصد استعفا دارد.‌
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار