رئیس حوزه هنری سمنان:
رئیس حوزه هنری استان سمنان با اشاره به رونمایی از آلبوم موسیقی «آفتاب جمال» در این نهاد خبر داد و گفت: آلبوم های موسیقی دیگری نیز از هنرمندان موسیقی توسط این نهاد در دست تولید است.
کد خبر: ۴۷۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸ 02 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، داوود یاراحمدی بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی «آفتاب جمال» از تولیدات واحد موسیقی حوزه هنری استان سمنان در محل این نهاد، اظهار داشت: این دومین آلبوم موسیقی تولیدی حوزه هنری استان بوده و شروع خوبی برای هنرمندان حوزه موسیقی برای فعالیت های بیشتر و خلق آثار است.

سمنان

وی افزود: آلبوم های موسیقی دیگری نیز از هنرمندان موسیقی استان سمنان از سوی واحد موسیقی حوزه هنری در دست تهیه و تولید است که در آینده ای نزدیک منتشر و رونمایی خواهند شد.

رئیس حوزه هنری استان سمنان همچنین تصریح کرد: بیان نقد و نظر محمود افتخاری از هنرمندان پیشکسوت استان سمنان، ارائه گزارشی از روند تولید آلبوم از سوی نعمت الله قنبری نیکدل و رضا ریاضی بیدختی، دونوازی سنتور و تنبک توسط نعمت الله قنبری نیکدل و رضا ریاضی بیدختی و پخش قسمت هایی از آلبوم جمال آفتاب از دیگر بخش های این مراسم بود.

یاراحمدی خاطرنشان کرد: آلبوم موسیقی «آفتاب جمال» شامل اشعار «ابوالحسن یغمای جندقی»، «حاج محمد صادق(رفعت) سمنانی»، «حاج علی فانی» و «محمد علی طاهریا»، با خوانندگی «منصور برهانی» و نوازندگی «رضا ریاضی بیدختی»، «نعمت ا... قنبری نیکدل» و «علی صفایی» است در واحد موسیقی حوزه هنری استان سمنان تولید و منتشر شده است.

وی یادآور شد: پیش از این، آلبوم موسیقی «ره عشق» کاری از گروه تنبور نوازان حافظ، با آهنگ‌سازی میر فرساد ملک نیا و خوانندگی فرشاد عباسی در سال ۹۳ از سوی واحد موسیقی حوزه هنری استان سمنان تولید شده است.

 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار