مدیر توزیع برق رزن از شناسایی ۱۹۳ انشعاب برق غیرمجاز دراین شهرستان و تبدیل ۴۹ انشعاب آن به مجاز، خبر داد.
کد خبر: ۴۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ 10 June 2015

مدیر توزیع برق رزن از طلب چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی برق رزن از مشترکان خبر داد.

به گزارش مهر، حمید طهماسبی‌خو در بازدید مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به همراه مدیران و معاونان این شرکت از توزیع برق شهرستان رزن با اشاره به وجود ۴۲ هزار و ۳۶۵ مشترک برق در شهرستان رزن اظهار داشت: چهارایستگاه، ۱۶ فیدر، یک هزار و ۲۶۱ پست هوایی، ۵۶۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۹۷۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط برق رسانی به این مشترکین را عهده‌دار است.

حمید طهماسبی‌خو با اشاره به اقدامات اجرایی در خصوص کاهش پیک بار شهرستان در سال گذشته بیان داشت: پیک بار شهرستان رزن در سال گذشته به ۵۴.۶ مگاوات رسید که این اقدامات تا رساندن پیک بار شهرستان به ۱۰.۵ درصد در پایان سال جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در شهرستان رزن ۱۲۴ روستا وجود دارد، یادآور شد: تمام روستاهای این شهرستان از نعمت برق برخوردار هستند.

مدیر توزیع برق رزن با اشاره به اجرای طرح جهادی کاهش تلفات ابراز داشت: در این خصوص نیز اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده که از جمله آنها می‌توان به تعویض شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و تعمیر و اصلاح خطوط و شبکه اشاره کرد که در نهایت کاهش تلفات شهرستان رزن در سال گذشته از ۱۵.۶۳ به ۱۴.۳۶ درصد رسید.

وی عنوان کرد: شناسایی ۱۹۳ انشعاب برق غیرمجاز در سطح شهرستان و تبدیل ۴۹ انشعاب آن به مجاز، جذب ۸۳ درصدی اعتبارات معادل دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، تبدیل ۱۸.۵ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و تعویض ۲۴۶ کنتور معیوب نیز از دیگر اقدامات اجرایی این مدیریت در سال ۹۳ بوده است.

طهماسبی‌خو با بیان اینکه وصول مطالبات برق از مشترکین در رزن ۸۶ درصد است، گفت: افزایش این میزان به ۱۰۵ درصد از جمله برنامه‌های امسال مدیریت برق رزن در سال جاری است.

وی با اشاره به ۴۰ درصد پرداخت غیرحضوری و طلب چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی از مشترکین برق در این شهرستان، افزود: فروش ۸۵۳ انشعاب در سال گذشته، کاهش هشت درصد خاموشی‌ها، مدیریت کنترل پیک بار خطوط چاه‌های کشاورزی از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

مدیر توزیع برق رزن با اشار به برنامه‌های اجرایی در سال جاری عنوان کرد: کاهش تلفات به ۱۰.۵ درصد و خاموشی‌ها به پنج درصد، مدیریت مصرف، کنترل پیک، انجام تحقیقات، افزایش سه فیدر، بهسازی خطوط و شبکه‌های برق روستاها، کاهش مدت زمان واگذاری انشعاب از هفت روز به دو روز، رفع افت ولتاژ از برنامه‌های در دستور کار امسال است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار