امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه اگر عده ای خود را برای شکنجه آماده نکرده بودند انقلاب پیروز نمی شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت های بسیاری به پیروزی رسید.
کد خبر: ۴۵۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 09 July 2017
حجت الاسلام سید یحیی جعفری پیش از ظهر شنبه در همایش «انقلاب اسلامی در استان کرمان به روایات اسناد ساواک» در تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی کرمان که با حضور وزیر  اطلاعات برگزاری شد، اظهار داشت: یکی از کارهایی که در دوران مبارزات انقلابی انجام می دادیم تثبیت مرجعیت امام راحل (ره) بود.

وی افزود: بنده در کرمان مروج امام خمینی (ره) بودم و این کار را با همکاری تعدادی از دوستان و مبارزان انجام می دادیم.

جعفری بیان داشت: بنده برای اثبات مرجعیت امام راحل (ره) در شهرستان های کرمان، بافت، گلباف، زرند و رفسنجان به منبر رفته و پیرامون مرجعیت امان راحل (ره) صحبت می کردم.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: کارهای که ما انجام داده ایم در برابر شکنجه های که بعضی از دوستان تحمل کرده اند قابل ذکر نیست.

وی عنوان کرد: مبارزه تنها منحصر به روحانیت نبود بلکه افراد دیگری هم برای انقلاب زحمت کشیده اند.

جعفری تصریح کرد: زمانی که خدا بخواهد هر کاری ممکن می شود، کسی باور نمی کرد امام راحل (ره) رژیم تا دندان مسلح پهلوی را ساقط کند.

وی گفت: اگر عده ای خود را برای شکنجه آماده نکرده بودند، انقلاب پیروز نمی شد، انقلاب با مجاهدت های بسیاری به پیروزی رسید و امیدواریم همه به وظایفمان به خوبی عمل کنیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار