21 بهمن ماه به نام آیت‌الله میرشاهولد، شخصیت برجسته رهبر مبارزات مردمی شهرستان ملایر در پیروزی انقلاب به عنوان روز ملی ملایر ثبت شد.
کد خبر: ۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳ 12 February 2015
21 بهمن ماه به نام آیت‌الله میرشاهولد، شخصیت برجسته رهبر مبارزات مردمی شهرستان ملایر در پیروزی انقلاب به عنوان روز ملی ملایر ثبت شد.

به گزارش فارس حجت‌الاسلام حمید میرشاهولد در یادواره یک هزار و 100 شهید شهرستان ملایر و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم میرشاهولد با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) به عنوان معمار بزرگ انقلاب اسلامی ملت ایران را از زیر سلطه ستم نجات داد؛ اظهار داشت: این در حالی بود که شرق و غرب متحد شده بودند تا انقلاب اسلامی ایران به پیروزی نرسد.

وی افزود: امروز حفظ انقلاب و حرکت در مسیر ولایت بر تک تک آحاد جامعه امری واجب است چراکه این انقلاب با سختی‌ها و فداکاری‌های زیادی به دست ما رسیده است.

فرزند رهبر مبارزات مردم ملایر در جریان پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: ملت باید مراقب باشند تا دشمنان نظام ارزش‌ها و اعتقادات ما را به انحراف نکشند و ما را از مسیر ولایت دور نکنند.

وی با اشاره به زندگی پدرش به عنوان امام جمعه و رهبر مبارزات مردمی ملایر در انقلاب اسلامی گفت: ایشان هر قدمی برداشت تنها برای رضای خدا بود.

فرزند رهبر مبارزات مردم ملایر در جریان پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به شخصیت معنوی مرحوم میرشاهولد افزود: آیت‌الله میرشاهولد در به ثمر رساندن مبارزات مردم ملایر نقش مهمی داشتند و در راه پیروزی انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی با اشاره به نامگذاری 21 بهمن ماه به عنوان روز ملی ملایر عنوان کرد: این مصوبه از سوی مجمع عالی بسیج انجام شد.

میرشاهولد افزود: برای نامگذاری روز ملی ملایر پنج گزینه شامل سالروز رحلت آیت‌الله میرشاهولد، سالروز شهادت شهید تاجوک، شهید حیدری، شهید احمد ونایی و شهدای انقلاب مد نظر مجمع عالی بسیج بود که در نهایت با رأی اعضای مجمع، سالروز رحلت آیت الله میرشاهولد به نام روز ملی ملایر مصوب شد.

این مقام مسئول به خاطر نامگذاری این روز به نام آیت‌الله میرشاهولد از مردم شهرستان ملایر و مسئولان قدردانی کرد.

خاطرنشان می‌شود آیت‌الله میرشاهولد به دلیل عارضه قلبی در 25 بهمن ماه سال 1384 دار فانی را وداع گفت و در جوار امامزاده عبدالله(ع) ملایر به خاک سپرده شد.
از جمله آثار وی می‌توان به شیعه و رجعت، ستاره درخشان، تفسیر چندین سوره و چندین جلد کتاب در موضوعات مختلف تاریخی، اجتماعی، سیاسی اشاره کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار