فرماندار ریگان عنوان کرد
فرماندار ریگان گفت: یکی از مشکلات عمده شهرستان ریگان، تامین آب آشامیدنی‌ روستاها‌ست که مردم شهرستان در گرمای بالای 50 درجه با بی‌آبی مواجه هستند.
کد خبر: ۴۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ 07 June 2015
صبح امروز در مراسمی از خدمات محمد‌رضا ابراهیم‌پور تجلیل و علیرضا غلام‌شاهزاده به عنوان بخشدار مرکزی ریگان معرفی شد‌.

امین باقری فرماندار ریگان در این مراسم گفت: یکی از مشکلات عمده شهرستان ریگان، تامین آب آشامیدنی‌ روستاها‌ست که مردم شهرستان در گرمای بالای 50 درجه با بی‌آبی مواجه هستند.

وی تصریح کرد: سال گذشته 65 میلیارد ریال برای آبرسانی به روستاهای شهرستان ریگان تخصیص یافت و پروژه‌های آبرسانی در حال انجام است.

فرماندار ریگان در ادامه به مشکل راه‌های شهرستان اشاره کرد و افزود: در شهرستان ریگان 16.2 درصد راه وجود دارد و مابقی شهرستان بدون راه است و تردد در این مناطق با مشکل مواجه است.

باقری گفت: بازسازی جاده مناطق زلزله زده چاه قنبر ریگان با گذشت چند‌ سال هنوز راکد مانده، به طوری که فقط پنج کیلومتر آن آسفالت شده است.

وی بیان داشت: برای اشتغالزایی در روستاهای ریگان اشتغال‌های خرد ایجاد می‌شود، امسال اعتبار برای دهیاری‌ها به صورت پروژه محور است.

باقری ادامه داد: در این پروژه‌ها جدول‌گذاری و پارک ورودی روستاها مدنظر قرار دارد.

علیرضا غلام‌شاهزاده بخشدار مرکزی ریگان نیز گفت: بخش مرکزی ریگان دارای ظرفیت‌های متعددی در زمینه‌های مختلف است که باید شناسایی و شکوفا شوند.

وی تصریح کرد: با تمام توان خود خدماتی را در روستاهای این شهرستان انجام می‌دهیم تا گرد و غبار محرومیت‌ها از چهره روستاها برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار