رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان:
رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان بابیان اینکه همیاران طبیعت در استان دارای ۲۰هزار عضو استT آنها را بازوان کمکی منابع طبیعی خواند و گفت: این نهاد دارای رتبه اول کشوری است.
کد خبر: ۴۳۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ 10 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا عامریان پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی سازمان دانش آموزی استان سمنان با بیان اینکه همیاران طبیعت در سازمان دانش آموزی استان موفق به کسب رتبه اول کشوری شدند، ابراز داشت: دانش آموزان از جمله بازوان پرتوان اجرایی در زمینه های مختلف اجتماعی محسوب می شوند.

وی تصریح کرد: ارائه آموزش در سنین کودکی و نوجوانی و انتقال آگاهی ها در خانواده ها می تواند بستر فرهنگ سازی در حفاظت و صیانت از عرصه های ملی و طبیعی را فراهم کند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنانبا بیان اینکهسمنان از جمله پنج استان برتر کشور در ارزیابی آسیب های اجتماعی محسوب می شود، افزود: ۲۷هزار دانش آموز پایه هفتم، هشتم و نهم از آموزش های مختلف بهره مند شدند که از جمله می توان به دوره ۲۵ روزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد که در بهمن سال گذشته به صورت ملی برگزار شد وتوانست در ارزیابی عملکرد سمنان را در زمره پنج استان برتر کشور قرار دهد.

عامریان با بیان اینکه تشکل پیشتازان و فرزانگان دارای رتبه دوم کشوری است، ابراز داشت: تشکل های مختلف مانند خبرنگاران دانش آموزی، پارلمان دانش آموزی و پیشتازان و فرزانگان می کوشند تا دانش آموزان را برای ورود به عرصه های اجتماعی آماده کند که باید گفت جذب۲۳ هزار دانش آموز و رشد ۱۷۵درصدی تشکل پیشتازان و فرزانگان به نسبت سال ۹۴ توانست در جذب و ساماندهی رتبه دوم کشوری را کسب کند.

وی در ادامه تصریح کرد: ۶۰۰دانش آموز دختر و پسر در دوره متوسطه اول و دوم با شرکت در اردوهای کار و تولید علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت به مهارت آموزی نیز می پردازند لذا در سالجاری نیز دو روز در هفته کار اجرایی برای آنها در نظر گرفته شده تا با توان سنجی بتوانند مسیر آینده خویش را مشخص کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان افزود: معتقدیم صرف کلاس های مختلف نمی تواند اوقات فراغت دانش آموزان را غنی کند لذا در نظر داریم تا با همکاری شهرداری و استانداری کلاس های آموزشی را هدف دار کنیم که با همکاری سایر نهادها و دستگاه های اجرایی قطعا این امر تحقق خواهد یافت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار