بنا بر شکایت صبای قم مبنی بر شائبه تبانی در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال، پرونده این باشگاه در کمیته اخلاق بررسی خواهد شد و احتمال می‌رود وضعیت این تیم مشخص شود.
کد خبر: ۴۳۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۶ 07 June 2017
به گزارش تابناک قم، در هفته پایانی لیگ شانزدهم فوتبال باشگاه‌های کشور صبای قم میزبان استقلال خوزستان بود، دیداری که در پایان با نتیجه دو بر یک به سود آبی پوشان اهوازی به اتمام رسید.

اما نکته‌ای که پس از پایان این مسابقه مطرح شد، قضاوت‌های بحث‌برانگیز داور این دیدار بود که منجر به اعتراض هواداران و مجموعه مدیریت و فنی صبا شد.

در دیگر مسابقه همزمان تیم سیاه‌جامگان با توجه به آن‌که شانس کمتری نسبت به صبای قم برای ماندگاری در لیگ برتر داشت و با شکست قهرمان لیگ برتر یعنی پرسپولیس تهران جشن ماندن در مشهد گرفت.

ازاینجا، شائبه تبانی مطرح شد و تیم فوتبال صبای قم یک روز پس از برگزاری مسابقه مراتب اعتراض و شکایت خود را به فدراسیون فوتبال کشور ارائه کرد.

از همین رو برخی گفتند به دلیل شائبه تبانی و اثبات آن امکان ماندگاری صبا در لیگ برتر بسیار زیاد است و این موضوع منجر شد تا صبایی‌ها سخت پیگیر کار باشند تا بلکه روزنه‌ای برای ماندن پیدا کنند.

پرونده شکایت صبای قم حالا به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رفته و بر اساس شنیده‌ها قرار است این پرونده در آنجا با حضور نمایندگان باشگاه‌های مرتبط بررسی‌شده و دفاعیات خود را اعلام کنند.

به‌منظور پیگیری پرونده کمیته اخلاق فدراسیون در روز دوشنبه 22 خرداد ساعت 15:30 دقیقه تشکیل جلسه می‌دهد و موارد این پرونده را بررسی خواهد کرد.

بنا بر تشکیل این جلسه وضعیت نامعلوم صبا در هفته آینده مشخص خواهد شد، تا مسئولان و مدیران این مجموعه تکلیف خود را برای ماندن در لیگ برتر و یا دسته اول بدانند.

برخی شنیده‌ها حاکی از آن است چنان چه تیم شانس برای حضور در لیگ برتر نداشته باشد به دلیل مشکلات مالی منحل خواهد شد و برای همیشه به دفتر خاطرات فوتبال قم می‌پیوندد.

جلسه روز دوشنبه حکم مرگ وزندگی را برای صبایی‌ها دارد و ماندن و نماندن آن‌ها در کمتر از چند ساعت رقم خواهد خورد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار