معاون دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: گروه توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان آمادگی خود را جهت پذیرش و حمایت مالی از ایده ها و طرح های فناورانه اعلام می کند.
کد خبر: ۴۳۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 29 May 2017
علی شمسی زاده در گفتگو با خبرنگار با اعلام این خبر اظهار داشت: دانشجویان، همکاران دانشگاهی و کارآفرینان خارج از دانشگاه می توانند ضمن ارائه ایده خود، از خدماتی از جمله مشاوره و راهنمایی جهت پردازش ایده اولیه و استفاده از راهنمایی و تجربیات اساتید دانشگاه استفاده کنند.

وی افزود: دیگر خدماتی که به صاحبان ایده های حوزه سلامت داده می شود، حمایت مالی و امکان استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی مستقر در مراکز تحقیقاتی دانشگاه، راهنمایی و کمک در تأسیس شرکت دانش بنیان و امکان استفاده از تسهیلات نامحدود با بازپرداخت طولانی مدت جهت تأسیس کارگاه، خرید تجهیزات لازم و تولید انبوه محصول مورد نظر است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان یادآور شد: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارائه طرح های خود به آدرس اینترنتی http://vcrt.rums.ac.ir یا سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ساختمان شماره سه گروه توسعه فناوری سلامت واقع در بلوار علی ابن ابیطالب (ع) مراجعه کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار