رئیس بنیاد شهید مهدی‌شهر:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مهدی‌شهر از برگزاری آیین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت دو مدافع حرم، شهیدان «ذاکرعلی جعفری» و «رضا اکبری» در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 03 May 2017

به گزارش تاباک سمنان، یدالله سلطانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: آیین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت دو مدافع حرم، شهیدان «ذاکرعلی جعفری» و «رضا اکبری» برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مهدی‌شهر تصریح کرد: آیین نخستین سالگرد شهید مدافع حرم رضا اکبری روز چهارشنبه، ۱۳ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ ظهر در مسجد قائم شهمیرزاد برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم نخستین سالگرد شهید مدافع حرم ذاکرعلی جعفری نیز روز پنج‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تا ۱۷ در مسجد صاحب‌الزمان(عج) زیارت مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

سلطانیان گفت: آیین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید «ذاکرعلی جعفری» و «رضا اکبری» با حضور گسترده طلاب و روحانیان، اصناف، بسیجیان، مدیران، ورزشکاران، عشایر، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و قشرهای مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش فارس؛ شهید مدافع حرم، ذاکرعلی جعفری از تیپ فاطمیون برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حرم حضرت رقیه (س) به کشور سوریه اعزام‌ شد و در عملیات مستشاری در این کشور به دست تروریست‌های تکفیری به فیض شهادت نائل شد.

شهید مدافع حرم رضا اکبری هم از مدافعان حرم تیپ فاطمیون است که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حرم حضرت رقیه (س) به کشور سوریه اعزام‌ شده بود و در سن ۳۰ سالگی آسمانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار