مدیر بیمارستان غرضی ملایر با بیان اینکه این مرکز درمانی دارای 141 تخت فعال است و درصد اشغال تخت بیمارستان در سال گذشته 77 درصد بوده، ادامه داد: در سال گذشته 303 هزار نفر بیمار در درمانگاه‌های عمومی و تخصصی این مرکز ویزیت شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد رشد داشته است .
کد خبر: ۴۱۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 03 May 2017
مدیر بیمارستان غرضی ملایر گفت: در سال گذشته با مصوبه نمایندگان مردم ملایر در مجلس و مساعدت مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی استان همدان، خرید دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان غرضی ملایر کلید زده و قرارداد آن به مبلغ 2 میلیارد و 100 میلیون تومان نوشته شد .

به گزارش ایسنا؛حسین کارخانه با بیان اینکه خرید دستگاه انجام شده و تا کنون بیمارستان 25 درصد مبلغ را پرداخت کرده است، ادامه داد: مقرر شده ظرف 3 ماهه آینده دستگاه سی‌تی‌اسکن تحویل بیمارستان شود و درحال حاضر مشغول آماده‌سازی مکان موردنظر برای بخش سی‌تی‌اسکن هستیم . 

وی با بیان اینکه از زمستان سال 95 برای نخستین‌بار طرح الکترونیکی کردن دفترچه‌های بیمه در این مرکز درمانی به صورت 100 درصد انجام شد، اظهار کرد: در این طرح دیگر به وجود دفترچه بیمه نیازی نیست و فرد بیمار که تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی است، با در دست داشتن کد ملی کلیه خدمات پذیرش سرپایی بیمارستان و اورژانس و درمانگاه‌های عمومی و خصوصی را دریافت می‌کند . 

وی از راه‌اندازی سیستم پکس در رادیولوژی بیمارستان غرضی طی هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: در این سیستم نیز ارائه کلیه خدمات به بیماران به صورت الکترونیکی انجام شده و دیگر کلیشه و عکس چاپ نمی‌شود بلکه از طریق کامپیوتر پزشک معالج عکس رادیولوژی بیمار را رؤیت و بررسی می‌کند . 

کارخانه به اجرای طرح هتلینگ بیمارستان از 3 ماهه چهارم سال 95 اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتبار 2 میلیارد و 700 میلیون تومان در 4 محور شامل ساختمان، تجهیزات و امکانات، خدمات رفاهی و بهداشت و نظافت کلید زده شد و تا کنون 70 درصد پروژه انجام شده و مابقی آن نیز در حال پیگیری و تحقق است . 

مدیر بیمارستان غرضی ملایر با بیان اینکه پروژه هتلینگ بیمارستان غرضی تا پایان تابستان امسال تکمیل خواهد شد، افزود: در بحث تعمیرات اساسی سالانه مبلغی به بیمارستان‌های تأمین اجتماعی تعلق می‌گیرد که از همین بخش در سال گذشته افزون بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان در سال گذشته ابلاغ شد که تمام این مبلغ صرف استانداردسازی، بازسازی و نوسازی طبقه همکف، لابی و آشپزخانه بیمارستان شد.

وی یادآور شد: امسال نیز از همین محل اعتباری افزون بر 600 میلیون تومان صرف تعمیرات اساسی بخش زایشگاه، بخش استریل، راهروها و سالن‌های طبقه دوم بیمارستان خواهد شد که در دست اقدام و انجام است . 

مدیر بیمارستان غرضی ملایر با بیان اینکه این مرکز درمانی دارای 141 تخت فعال است و درصد اشغال تخت بیمارستان در سال گذشته 77 درصد بوده، ادامه داد: در سال گذشته 303 هزار نفر بیمار در درمانگاه‌های  عمومی و تخصصی این مرکز ویزیت شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد رشد داشته است . 

کارخانه با بیان اینکه در تعطیلات نوروز امسال 13 هزار و 870 نفر در درمانگاه‌های عمومی و تخصصی ویزیت شدند، اظهار کرد: طبق آخرین نظرسنجی مستند صورت گرفته 83 درصد از مراجعه‌کنندگان به این بیمارستان از نحوه خدمات‌دهی ابراز رضایت کردند . 

وی خاطرنشان کرد: نحوه امحای زباله این مرکز درمانی به صورت بی‌خطرسازی است و زباله‌های عفونی بی‌خطرسازی شده و زباله‌های شیمیایی نیز پس از جمع‌آوری برای بی‌خطرسازی به شرکت مربوطه در همدان منتقل می‌شوند.

وی در رابطه با پروژه‌های عمرانی انجام شده در سال گذشته، یادآور شد: احداث سردرب ورودی و نگهبانی بیمارستان با اعتبار 200 میلیون تومان، محوطه‌سازی و احداث پارک کودک با اعتبار 50 میلیون تومان و تأمین روشنایی بیمارستان با اعتبار 200 میلیون تومان محقق شد و یک پروژه خیرساز شامل مسجد، نمازخانه، مؤسسه فرهنگی و سوئیت برای اقامت و اسکان همراهان بیمارانی که از سایر شهرها به بیمارستان مراجعه می‌کنند، توسط خیر ملایری حاج حسن توکلی کلنگ‌زنی شد . 

کارخانه با بیان اینکه اعتبار لازم برای اتمام این پروژه 2 میلیارد تومان تخمین زده شده است، یادآور شد: این پروژه با زیربنای 1800 مترمربع در 3 طبقه، هر طبقه به مساحت 600 مترمربع احداث خواهد شد و درحال حاضر نقشه‌ها، تهیه و عملیات خاک‌برداری انجام شده و در مرحله فنداسیون هستند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار