سرپرست اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان بوشهر گفت: معلمان جوان باید فکر خود را معطوف به تعلیم و تربیت‌ کرده و توجهی به حاشیه‌ها و تخریب‌هایی که علیه آموزش‌ و پرورش می‌شود نکنند.
کد خبر: ۴۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 30 May 2015
تابناک بوشهر: علی‌مراد کرمی ظهر امروز در همایش تجلیل از معلمان جوان استان بوشهر با اشاره به نقش آموزش‌ و پرورش در تربیت نیروی انسانی کشور اظهار کرد: برای تربیت دانش‌آموزان به معلمانی نیاز داریم که با تعهد و تخصص و علم روز بتوانند آیندگان ما را تربیت کنند.

وی بیان کرد: در این زمینه فرهنگیان در خط مقدم تربیت نسل آینده قرار دارند و باید در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گیرند، ضمن اینکه معلمان جوان می‌توانند با استفاده از نیروی جوانی خود حضوری تأثیرگذارتر در عرصه‌های آموزش‌ و پرورش داشته باشند.

سرپرست اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان بوشهر با اشاره به مسائل و مشکلاتی که در حوزه آموزش‌ و پرورش وجود دارد تصریح کرد: معلمان جوان باید فکر خود را معطوف به تعلیم و تربیت‌ کرده و توجهی به حاشیه‌ها و تخریب‌هایی که علیه آموزش‌ و پرورش می‌شود، نکنند.

وی تصریح کرد: معلم هنوز آن احترام و جایگاه ویژه را در بین مردم دارد و این ابعادها تنها برای تضعیف آموزش‌ و پرورش است.

مشاور جوان اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان بوشهر نیز گفت: قرار است در هفته معلم از معلمان باسابقه تقدیر شود، بنابراین در این زمینه در قالب طرح «تقدیر از معلمان جوان» از جوانانی که به‌تازگی به پیکره نظام تعلیم و تربیت پیوسته‌اند نیز تقدیر شود.

عبدالمحمد شعرانی افزود: به همین دلیل بر اساس بخشنامه‌ای که به مدارس ارسال کردیم قرار بود در 14 شاخص از معلمان جوان با سابقه یک تا 10 سال که بیشترین سن آن‌ها 30 سال باشد، تقدیر شود که البته در پایان این آیین از 17 معلم جوان آموزش‌و پرورش بوشهر تجلیل شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار