فعالیت کلیه باشگاه‌های دولتی و خصوصی منوط به اخذ مجوز از اداره ورزش است و در سایه قانون فعالیت باشگاه‌ها امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۴۰۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 07 April 2017
فعالیت کلیه باشگاه‌های دولتی و خصوصی منوط به اخذ مجوز از اداره ورزش است و در سایه قانون فعالیت باشگاه‌ها امکان‌پذیر است.

به گزارش تابناک همداناز نهاوند؛ محرم روزبه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند، در اولین سرکشی و بازدید از اماکن ورزشی دولتی و خصوصی در سال جدید گفت: فعالیت کلیه باشگاه‌ها، منوط به اخذ مجوز از اداره ورزش و جوانان است و در سایه قانون فعالیت آنها امکان‌پذیر است و طبق قانون هر فعالیت ورزشی که در منطقه انجام می‌شود می‌بایست تحت نظر اداره ورزش و جوانان باشد. 

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند تصریح کرد: مشکلات باشگاه‌ها و اماکن کلی و سراسری و خاص هستند و ما چون در برابر قشر حساس جامعه یعنی نوجوانان و جوانان قرار داریم باید مطابق قانون عمل کنیم تا خدشه‌ای به آینده این قشر وارد نشود.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه در باشگاه‌های بدن‌سازی قرص و مکمل به فروش می‌رسد و یا تجویز می‌شود گفت: به دلیل اینکه مصرف هرگونه دارو و یا مکمل ورزشی می‌بایست تحت نظر پزشک متخصص انجام شود نه یک مدیر یا مربی باشگاه، توزیع و فروش و تجویز این قبیل موارد مطلقاً ممنوع است و در صورت مشاهده باشگاه مربوطه به‌شدت برخورد خواهد شد.

روزبه درپایان گفت: هماهنگی بین باشگاه‌های خصوصی  هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام، نهادینه کردن اخلاق در ورزش، برگزاری سمینار و کارگاه‌های آموزشی و ... از مهم‌ترین اقداماتی است که برای پیشرفت این باشگاه‌ها باید انجام بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار