رئیس پلیس آگاهی استان از اجرای طرح عملیاتی شناسایی و کشف وسایل نقلیه مسروقه در پارکینگ‌ها، گاراژها‌ و توقفگاه‌های عمومی و اختصاصی در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰ 09 February 2015
رئیس پلیس آگاهی استان از اجرای طرح عملیاتی شناسایی و کشف وسایل نقلیه مسروقه در پارکینگ‌ها، گاراژها‌ و توقفگاه‌های عمومی و اختصاصی در سطح استان خبر داد.

به گزارش  مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، رضا زارعی اظهار داشت: این طرح به مدت ۳ روز با هدف شناسایی و کشف وسایل نقلیه مسروقه در پارکینگ‌ها، گاراژها، و توقفگاه‌های عمومی و اختصاصی به مرحله اجرا در آمد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود:در راستای اجرای این طرح ۱۰ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد و تعداد ۷ سارق در این زمینه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری ۲ نفر سارق زورگیر و مال خر اموال مسروقه در همدان خبر داد.

سرهنگ رسول مرادی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ برابر گزارش کلانتری ۱۲ مبنی بر یک مورد سرقت به عنف واقع در خیابان پاسداران اکیپ گشت جهت بررسی و صحت وسقم موضوع به محل اعزام شدند.

 وی افزود: خانمی به هویت معلوم ۵۲ ساله با مراجعه به ماموران مدعی شد دو نفر جوان ناشناس در داخل پارکینگ مجتمع با تهدید چاقو اقدام به ربودن گوشواره وی کرده و توسط یکی از سارقین زخمی شده است.

سرهنگ مرادی افزود: سارقان نیز با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره ای از محل متواری شده‌اند که بلافاصله شماره خودرو مذکور در دستور کار این یگان قرار گرفت وبا تلاش فراوان خودرو سارقان در چهارراه ابن سینا به صورت بلا صاحب کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: در تحقیقات و شگردهای خاص پلیسی مخفیگاه یکی از سارقان واقع در جاده فقیره شناسایی و در اجرای دستور قضایی یکی از سارقان با هویت معلوم دستگیر که بلافاصله به عمل مجرمانه خود معترف شد و دیگر همدست وی نیز در خیابان اکباتان راسته آهن فروشی‌ها دستگیر و هر دو نفر معترف شدند گوشواره مسروقه را در خیابان باباطاهر  به یک طلا فروشی فروخته اند، لذا شخص خریدار مال مسروقه دستگیر و یک جفت گوشواره مسروقه نیز را تحویل دادو در این مورد پرونده تشکیل و به همراه متهمان تحویل پلیس آگاهی همدان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار