مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان عنوان کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی یک نوع خدمات عمومی شامل توقفگاه، جایگاه سوخت، رستوران و اتاق‌های استراحت است که در مجاورت جاده‌ها احداث می‌شود و رانندگان و مسافران می‌توانند به‌منظور ادای فریضه نماز و استراحت، صرف غذا، سوخت‌گیری و تعمیر وسایل نقلیه از آنها استفاده کنند.
کد خبر: ۳۹۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 07 March 2017
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۲۰ مجتمع خدماتی رفاهی استان همدان در ایام نوروز به مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش مهر و به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، ‌ محمد رودباری اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و شروع سفرهای نوروزی امسال نیز همانند سال‌های قبل مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان همدان آماده خدمات‌دهی به مسافران است.

وی افزود: بیش از ۴۰ درصد تصادفات، ناشی از واژگونی خودروهاست که یکی از دلایل آن خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان گزارش شده در صورتی که مجتمع های خدماتی رفاهی محلی برای ربودن خواب و خستگی از رانندگان و جلوگیری از تصادفات است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان عنوان کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی یک نوع خدمات عمومی شامل توقفگاه، جایگاه سوخت، رستوران و اتاق‌های استراحت است که در مجاورت جاده‌ها احداث می‌شود و رانندگان و مسافران می‌توانند به منظور ادای فریضه نماز و استراحت، صرف غذا، سوخت‌گیری و تعمیر وسایل نقلیه از آنها استفاده کنند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۲۰ مجتمع خدماتی رفاهی در استان همدان و راه‌های مواصلاتی فعال بوده و آماده خدمات‌دهی مناسب به مسافران نوروزی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار