سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام؛
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: 9 دی ماه مظهر بصیرت و نفوذناپذری سد محکم مردم و نظام در برابر غربی ها است که آثار آن تمام جغرافیای سیاسی جهان را درنوردید و باعث بیمه شدن انقلاب در برابر دیگر حوادث شد.
کد خبر: ۳۵۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 29 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام علی چراغی پور روز پنجشنبه در آئین بزرگداشت روز 9 دی ماه و روز بصیرت اظهار کرد: در این روز دست خدا در قالب ید واحده مردم مسلمان ایران اسلامی سیلی محکمی بر صورت استکبار خارجی و حامیان داخلی آنها نواخت و باری دیگر عظمت ایران و اسلام را بر همگان اثبات کرد.
 
وی افزود: اکنون که هفت سال از آن واقعه می گذرد زوایای پیدا و پنهان، چگونگی شکل گیری حادثه و اهمیت ماندگاری آن باید بیشتر از گذشته مورد کنکاش و بررسی و واکاوی قرار بگیرد تا برای همیشه به عنوان یک برگ زرین از انقلاب اسلامی در اذهان باقی و زنده بماند.
 
وی یادآور شد: 9 دی ماه مظهر بصیرت و نفوذناپذری سد محکم مردم و نظام در برابر غربی ها است که آثار آن تمام جغرافیای سیاسی جهان را درنوردید و باعث بیمه شدن انقلاب در برابر دیگر حوادث شد.
 
چراغی پور گفت: شکل گیری این جریان خودجوش منتسب به هیچ گروه، جناح حزب و فکری نیست و یک حرکت تاریخی از سوی مردم ایران به رهبری مقام عظمای ولایت است و نباید برخی از گروه ها با قصد کاستن ازعظمت این روز حوادث و ماجراهای سال 88 را در حد یک اختلاف سیاسی و حزبی تنزل دهند.
 
در این آئین شعارهایی همچون ( مرگ بر دشمن و مرگ برفتنه گرداخلی و خارجی، زنده و جاوید بماند قیام بر 9 دی ماه درود و سلام، ولایت فقیه اصل دین است محور اتحاد مسلمین است، ملت می رود مسیر مطلوب را زریشه بر می کند فتنه و آشوب را، لبیک یا حسین، مردم ما روبه خدا می روند فتنه گران رو به بلا می روند ) از جمله شعارهایی بود که از سوی مردم سر داده شد.
 
همچنین در حاشیه این آئین نمایشگاه پوستر و عکس های مرتبط با 9 دی و اعلام برائت از سران فتنه برگزار شد.
 
این آئین در مسجد جامع ایلام و با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، مسئولان استان و اقشار و گروه های مختلف مردم و همزمان با سراسر کشور و دیگر نقاط استان برگزار شد./ف
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار