مدیرکل گمرکات استان بوشهر گفت: در راستای عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در گمرکات استان بوشهر، بسته‌های تشویقی برای حمایت از صادرکنندگان محصولات تجاری ارائه شده است.
کد خبر: ۳۴۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ 24 December 2016
بهنام نوروزی صبح امروز در بازدید از گمرک بندر دیر با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های گمرکی در استان بوشهر در اولویت قرار دارد اظهار داشت: در این راستا گمرکات 15 گانه استان بوشهر به تجهیزات و سامانه‌های پیشرفته مجهز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات مطلوب به بازرگانان مورد تاکید قرار دارد گفت: بازرگانان و تجار مناطق بندری استان بوشهر نقش مهم و تاثیر گذاری در عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارند که در این راستا این فعالان اقتصادی مورد حمایت و توجه قرار دارند.

مدیرکل گمرکات استان بوشهر با اشاره به نقش مهم بازرگانان در جلوگیری از قاچاق کالا بیان کرد: قاچاق کالا نه تنها به زیر ساخت اقتصادی و معیشتی مناطق ضربه می‌زند بلکه صدمات جبران ناپذیری به اشتغال، سلامت، تولیدات داخلی و کسب و کار وارد می‌کند.

نوروزی با بیان اینکه حمایت از صادر کنندگان از برنامه‌های گمرکات استان بوشهر است خاطر نشان کرد: در راستای  عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در گمرکات استان بوشهر، بسته‌های تشویقی برای حمایت از صادرکنندگان محصولات تجاری ارائه شده است.

وی با تاکید بر نقش روش‌های کنترل الکترونیکی برای ‌مبارزه با قاچاق کالا‌ در گمرکات افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا از طریق مبادی گمرکات، این مراکز اقتصادی به سامانه جامع گمرکی مجهز شده که با ارائه خدمات الکترونیکی توفیقات مهمی در ارائه تسریع خدمات به تجار و فعالان اقتصادی ایجاد شده است.

مدیرکل گمرکات استان بوشهر با تاکید بر ساخت منازل سازمانی در گمرک بندر دیر افزود: جانمایی برای احداث منازل سازمانی کارکنان این گمرک و  تجهیز درب خروجی گمرک  به سیستم‌های الکترونیکی مورد توجه  و تاکید است.

نوروزی از استقرار سامانه جامع امور گمرکی در بندر دیر خبرداد و گفت: سامانه جامع گمرکی ضمن تسریع در خدمات گمرکی نقش مهمی در جلوگیری از تخلفات دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار