فرماندار رزن از تجهیز روستاهای شهرستان رزن به دوربین مداربسته خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت افزایش امنیت در روستاها و پیشگیری از وقوع سرقت‌ احشام، ورودی و خروجی روستاها به دوربین مداربسته تجهیز خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱ 13 December 2016
فرماندار رزن از تجهیز روستاهای شهرستان رزن به دوربین مداربسته خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت افزایش امنیت در روستاها و پیشگیری از وقوع سرقت‌ احشام، ورودی و خروجی روستاها به دوربین مداربسته تجهیز خواهد شد.

به گزارش فارس، کارگروه مبارزه با سرقت شهرستان رزن با حضور دستگاه‌های خدمات رسان در حالی برگزار شد که به گفته فرماندار رزن برخورداری از خرد جمعی و اقدام مشترک آحاد مردم برای مبارزه همه‌جانبه با سرقت را از اهدف مهم این کارگروه عنوان کرد.

به‌کارگیری شبگرد در 17 روستای بالای یک‌هزار و 500 نفر از دیگر مسائلی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت که البته نبود نیرو از جمله مشکلات تامین شبگرد در روستاها به شمار می‌رفت.

فرماندار رزن در این جلسه با بیان اینکه شهرستان رزن هفت درصد جمعیت استان را دارد که کمتر از نیم درصد از جرائم استان در  این شهرستان به وقوع می پیوندد اظهار داشت: رزن به لحاظ سبقه فرهنگی در بین شهرستان‌های استان همدان دارای کمترین میزان ارتکاب جرائم است.

فتحعلی حسینی با تاکید بر ضرورت آگاهسازی آحاد مردم گفت: موضوع پیشگیری از سرقت از جمله شاخص‌های امنیت و افزایش ضریب ارتقای امنیت اجتماعی به شمار می‌رود که به دنبال آگاهسازی مردم محقق می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به پایان فصل برداشت محصولات کشاورزی از عموم کشاورزان خواست تا نسبت به جمع‌آوری تجهیزات کشت محصولات نظیر موتورهای برق، لوله‌های مکانیزاسیون و ... اقدام کنند.

فرماندار رزن بر ضرورت بکارگیری شبگرد در روستاهای پرجمعیت تاکید کرد و گفت: تمهیدات بکارگیری شبگرد در روستاها بالای یک‌هزار و 500 نفر جمعیت اندیشیده شده و این در حالی است که روستاها با مشکل عدم تامین نیرو مواجه هستند.

وی خواستار افزایش پاسگاه انتظامی در بخش سردرود شد و گفت: با وجود اینکه وسعت بخش سردرود در مقایسه با سایر بخش‌های شهرستان بیشتر است، فقط یک پاسگاه انتظامی دارد.

حسینی تصریح کرد: از 17 روستای بالای یک‌هزار و 500 نفر جمعیت در شهرستان رزن 10 روستا متعلق به بخش سردرود است که اهمیت به‌کارگیری شبگرد در این روستاها به لحاظ عدم وجود پاسگاه کافی در بخش بیش از پیش احساس می‌شود.

وی از تجهیز روستاهای شهرستان رزن به دوربین مداربسته خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت افزایش امنیت در روستاها و همچنین پیشگیری از وقوع سرقت‌ احشام ورودی و خروجی روستاها به دوربین مداربسته تجهیز خواهند شد.

فرماندار رزن اعتبار مورد نیاز برای هر روستا را به طور میانگین 50 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز از محل اعتبارات دهیاری‌ها تامین خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار