در جلسه هفتگی شورای شهر میاندوآب، میکائیل فیضی، شهردار کنونی شهر کشاورز شاهین دژ به عنوان شهردار جدید میاندوآب انتخاب شد.
کد خبر: ۳۴۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷ 12 December 2016

به گزارش اروم نیوز به نقل از زرین خبر، بعد از استعفای دکتر عبداللهی از سمت شهرداری میاندوآب و انتخاب شمس الدین نجفیان به عنوان سرپرست، در جلسات متعددی در شورای شهر میاندوآب، موضوع انتخاب شهردار مطرح و سرانجام در جلسه امروز، شهردار جدید این شهر انتخاب شد.

در این جلسه با معرفی میکائیل فیضی(شهردار کشاورز)، اسکندر سجادی(رئیس شورای شهر) و میکائیل نریمانی اعضای شورای شهر وارد بحث انتخاب شهردار شدند که در نهایت میکائیل فیضی به عنوان شهردار جدید میاندوآب انتخاب شد.

در این رای گیری که اکثریت اعضای شورای شهر حضور داشتند، میکائیل فیضی شش رای، اسکندر سجادی چهار رای و میکائیل نریمانی نیز یک رای اعضا را به خود اختصاص دادند که با این آرا، فیضی به عنوان شهردار منتخب اعضای شورای شهر میاندوآب برگزیده شد.

میکائیل فیضی برادر سردار شهید عیسی فیضی، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و دانشجوی دکتری مدیریت اجرایی( DBA) بوده و فعلا نیز شهردار شهر کشاورز از توابع شهرستان شاهین دژ است و پیش از آن نیز کارمند شهرداری بوده است.

گفتنی است با احتساب دوره سرپرستی نجفیان در شهرداری میاندوآب به عنوان سی و سومین شهردار، فیضی سی و چهارمین شهردار میاندوآب محسوب می شود.

انتهای پیام/
منبع اروم نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار