معاون امور توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان از میزبانی همدان برای برگزاری پنجمین دوره مسابقات آسیایی او اسپرتخبر داد.
کد خبر: ۳۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰ 12 May 2015
معاون امور توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان با اشاره به اینکه ۲۳ مورد مسابقات ورزشی در همدان برگزار می‌شود، گفت: پنجمین دوره مسابقات آسیایی او اسپرت در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم ، رسول منعم در نخستین ستاد استانی بزرگداشت حماسه سوم خرداد اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر در همدان 23 مورد مسابقات ورزشی در سطح استان برگزار می‌شود.

 منعم بیان کرد: مهمترین برنامه ورزشی در این ایام برگزاری مسابقات آسیایی او اسپرت به میزبانی همدان است که این دوره از مسابقات از 29 اردیبهشت الی 2 خردادماه در همدان برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه هر ساله برنامه‌ها و مسابقات ورزشی به این مناسبت در همدان برگزار می‌شود، افزود: در این ایام 9 همایش و 8 برنامه فرهنگی نیز پیش‌بینی شده است.

 رئیس دانشگاه آزاد همدان نیز در این جلسه به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با هماهنگی نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه در روز سوم خرداد خبر داد.

 سعید جامه بزرگی بیان کرد: مسابقه وبلاگ‌نویسی و اکران فیلم با موضوع دفاع مقدس نیز از جمله برنامه‌های این مناسبت در دانشگاه آزاد همدان است.

 جامه بزرگی تصریح کرد: اجرای برنامه میثاق با شهدا، خاطره گویی در مسجد دانشگاه با قرائت زیارت عاشورا، برگزاری جشن اعیاد شعبانیه و فضاسازی محیطی از دیگر برنامه‌های این مناسبت در همدان است.

 

بیشتر بخوانید:
 
 


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار