مدیر باغ‌موزه دفاع مقدس همدان از رایگان شدن بازدید باغ موزه دفاع مقدس در سوم خرداد خبر داد.
کد خبر: ۳۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹ 12 May 2015
مدیر باغ‌موزه دفاع مقدس همدان از بازدید رایگان از باغ‌موزه در روز سوم خردادماه خبر داد.

به گزارش فارس ، خلیل الهی‌تبار در نشست ستاد استانی بزرگداشت حماسه سوم خرداد با اشاره به برگزاری مراسمات مختلف به مناسبت بزرگداشت این روز، اظهار کرد: از مجموع برنامه‌های پیشنهادی، 23 برنامه محوری به منظور بزرگداشت سالروز حماسه سوم خرداد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها در دو قسمت برگزار می‌شود که بیشتر مردم‌محوری است، خاطرنشان کرد: آذین‌بندی شهر و برگزاری برنامه‌هایی چون خاطره‌گویی و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

مدیر باغ‌موزه دفاع‌مقدس همدان با تأکید بر لزوم توجه به خاطره‌گویی از عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر در ادارات، گفت: برگزاری صبحگاه مشترک سپاه و ارتش در روز پاسدار نیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه سخنرانی قبل از نماز جمعه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، افزود: برگزاری ایستگاه‌ صلواتی و نمایشگاه عکس، شعرخوانی، نمایش صحنه‌ای و خیابانی به همین منظور در نظر گرفته شده است.

الهی‌تبار با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان به همین مناسبت، یادآور شد: برنامه‌های مختلفی از جمله معرفی کتاب و کارگاه نقاشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه مراسمی نیز برای تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در نظر گرفته شده، گفت: دیدار با مردان آسمانی در پایگاه شهید نوژه نیز از دیگر برنامه‌هاست.

مدیر باغ‌موزه دفاع مقدس همدان با اشاره به برنامه‌های روز سوم خرداد در باغ موزه، گفت: بازدید رایگان از باغ موزه طی این روز و نیز برگزاری مسابقه خاطره‌گویی در برنامه گنجانده شده است.

رئیس دانشگاه آزاد همدان نیز به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با هماهنگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه در روز سوم خرداد اشاره کرد و اظهار کرد: مسابقه وبلاگ‌نویسی و اکران فیلم از جمله برنامه‌های این روز است.

سعید جامه‌بزرگی با اشاره به انتشار ویژه‌نامه خاص سوم خرداد از سوی بسیج دانشجویی به همین مناسبت، گفت: مراسم تجدید میثاق با شهدا در گلزار شهدای دانشگاه آزاد با قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی در مساجد، فضا‌سازی و برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در دستور کار است.

 

بیشتر بخوانید:
 
 


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار